۷ بهمن ۱۳۸۸، ۱۶:۱۸

700 واحد مسکونی توسط خیرین در بوشهر احداث می شود

700 واحد مسکونی توسط خیرین در بوشهر احداث می شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ‌ساز استان بوشهر گفت: خیرین مسکن ساز استان بوشهر 700واحد مسکونی جهت اسکان نیازمندان و محرومان در استان بوشهر احداث می کند.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، حسین شهبازی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه تأمین مسکن استان بوشهر افزود: این تعداد واحد در شهرهای بوشهر، برازجان، گناوه، خورموج، دیلم، کنگان و دیر ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه این انجمن با مشکل زمین روبرو است، اظهار داشت: متاسفانه تاکنون مشکل تأمین زمین در شهرهای برازجان، گناوه و خورموج برای ساخت مسکن حل نشده است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ‌ساز استان بوشهر گفت: هم اکنون این انجمن آماده ایجاد ساخت 200 واحد مسکونی در بوشهر و برازجان، 100 واحد دیلم، کنگان، دیر و خورموج است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر نیز گفت: از 3200 واحد مسکونی سهمیه بنیاد مسکن در سال 87، 2460 واحد به بانک معرفی و تسهیلات 1890 واحد پرداخت شده است.

ابراهیم فرزانه افزود: از سهمیه 45 هزار واحد امسال نیز تاکنون 20 درصد به بانکها معرفی شدند و علت این درصد نیز این است که این اقدام از دو ماه ‌پیش تاکنون آغاز شده است.

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان بوشهر نیز با بیان اینکه تسهیلات 62 واحد مسکونی در بافت فرسوده پرداخت شده است، گفت: تاکنون 190 واحد برای ساخت در بافت‌های فرسوده به بانکها معرفی شده که بانک مسکن تسهیلات 62 واحد را پرداخت کرده است.

علی مقاتلی افزود: برای واگذاری 126واحد استیجاری نیمه تمام در بوشهر منتظر مراجعه تعاونی ‌ها هستیم تا این امر تسریع شود.

کد خبر 1025068

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha