۲۵ مرداد ۱۳۸۳، ۱۱:۲۴

جانشين بسيج وزارتخانه ها و ادارات اعلام كرد:

بسيج مطبوعات و خبرنگاران به زودي تاسيس مي شود

جانشين بسيج وزارتخانه و ادارات از تشكيل بسيج مطبوعات و خبرنگاران در آينده اي نزديك خبر داد و گفت: بسيج مطبوعات در هفته دفاع مقدس يا هفته بسيج آغاز به كار خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار سياسي مهر، سرهنگ علي اكبر فدايي روز يكشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام اين مطلب افزود: مسئولان نيروي مقاومت در نظر دارند بسيج مطبوعات و خبرنگاران را تاسيس كنند كه متولي آن بسيج وزارتخانه ها و ادارات خواهد بود.

وي با تبريك فرا رسيدن هفته دولت، گفت: 15 هزار نفر از دولتمردان جمهوري اسلامي به شهادت رسيده اند كه اين نشان مي دهد دولت و ملت ايران فاصله اي با هم ندارند.

فدايي خاطرنشان كرد: بسيج وزارتخانه ها و ادارات براي دستگاه هاي دولتي كمك محسوب مي شوند و ما بارها اعلام آمادگي كرده ايم در همه زمينه ها به دولت كمك كنيم.

وي با تاكيد بر اينكه از بسيج وزارتخانه ها و ادارات كاركرد تخصصي انتظار مي رود، اظهار داشت: تفاهمنامه هاي مختلفي براي همكاري بسيج و دولت به ويژه در زمينه سازندگي به امضا رسيده است.

رييس ستاد هفته دولت بسيج وزارتخانه ها و ادارات افزود: بسيج توان بالقوه اي دارد و مسئولان اصرار دارند در هر بخشي كه دولت نياز دارد وارد عرصه شوند و با حضور بسيج در عرصه همكاري با دولت هزينه ها به نصف كاهش مي يابد. ما مي خواهيم ميدان خدمت بيشتر بسيج به مردم فراهم شود.

وي با اشاره به اينكه بسيج نعمت و سرمايه ملي كشور است، تصريح كرد: از اين امكان بايد در جهت خدمت به مردم به ويژه محرومان استفاده شود.

فدايي در تشريح فعاليت هاي بسيج وزارت خانه ها و ادارات در هفته دولت، گفت: مراسم گراميداشت ياد و خاطره شهداي دولت طبق سنوات سال هاي قبل يكي از برنامه ها را تشكيل مي دهد.

وي هدف از اجراي اين برنامه ها در هفته دولت را تعامل با دولت و رفع تنگناها و سوق دادن بسيج به اين عرصه ها، توجه به نخبه گرايي در مديران، جايگاه بسيج در چشم انداز توسعه كشور دانست و گفت: همايش فرماندهان بسيج وزارت خانه ها و ادارات در دانشگاه علوم پزشكي تهران يكي از برنامه هاي هفته دولت است.

فدايي اضافه كرد: در اين همايش ضمن پرداختن به كاركرد بسيج وزارتخانه ها و ادارات آخرين وضعيت نظام در توان دفاعي و تهديدات مورد بررسي قرار مي گيرد.

جانشين بسيج وزارتخانه ها و ادارات با اشاره به اينكه 50 درصد كاركنان نمونه در سطح ملي بسيجي هستند، گفت: بسيجيان در هر عرصه اي كه وارد شده اند منشا اثر بوده اند.

وي تاكيد كرد: در هفته دولت تعدادي از طرح هاي تحقيقاتي بسيج نيز آغاز خواهد شد.

فدايي گفت: وزارت خانه هاي جهاد كشاورزي، آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي، كميته امداد امام خميني (ره)، شهرداري تهران با بسيج توافقاتي در سطح ملي داشته اند.

کد خبر 103652

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha