۹ خرداد ۱۳۸۹، ۱۲:۳۲

ایازی:

مسجد جامع خرمشهر در باغ موزه دفاع مقدس شبیه سازی می شود

مسجد جامع خرمشهر در باغ موزه دفاع مقدس شبیه سازی می شود

معاون اجتماعی، فرهنگی شهرداری تهران از شبیه سازی مسجد جامع خرمشهر به عنوان نمادی از مقاومت در باغ موزه دفاع مقدس واقع در تپه‌های عباس‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ‌هادی ایازی در حاشیه مراسم بازدید خبرنگاران از باغ موزه دفاع مقدس گفت: مسجد جامع خرمشهر در باغ موزه دفاع مقدس با همان شکل و مساحت ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس در زمینی حدود 200 هزار مترمربع ساخته شده است افزود: هفت تالار در باغ موزه دفاع مقدس ساخته شده و همچنین تالاری برای شهدا ایجاده شده است.

ایازی تاکید کرد: کار سازه باغ موزه دفاع مقدس به اتمام رسیده اما در بخش محتوایی قدری کار زمان‌بر است و تا هفته دفاع مقدس باغ موزه تکمیل می‌شود.

معاون اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: در باغ موزه دفاع مقدس همچنین مکانی برای دفن هشت شهید گمنام دفاع مقدس در نظر گرفته‌ایم و تندیس شهدا نیز در این مکان نصب می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های معماری در ضلع شمالی پروژه در حال اجراست گفت : این طرح‌ها برگرفته از نمادهای اسلامی هستند.

ایازی در ادامه در مورد امکان کمک شهرداری تهران در بخش‌هایی به مردم خرمشهر گفت: ما آمادگی داریم در صورتی که شورای شهر مجوز دهد به شهر خرمشهر کمکهایی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، فرماندهان دفاع مقدس و هنرمندان از باغ موزه دفاع مقدس بازدیدهایی داشته اند گفت: بیش از 90 درصد بازدید کننده‌ گان از اقدامات صورت گرفته در باغ موزه دفاع مقدس اظهار رضایت کرده ‌اند.

کد خبر 1092127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha