۷ شهریور ۱۳۸۹، ۱۳:۵۹

اولین نمایشگاه عکس سفره‌های ایرانی اسلامی برگزار می‌‌شود

اولین نمایشگاه سفره‌های ایرانی اسلامی از امروز یکشنبه 7 شهریورماه در خانه هنرمندان افتتاح شده و تا 18 شهریور دایر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین نمایشگاه عکس‌های تخصصی سفره‌های ایرانی اسلامی شامل عکس‌های منتخب و برگزیده دومین دوره از مسابقات عکاسی از سفره‌های افطار، سفره‌های حسینی و سفره‌های هفت‌سین از 53 عکاس از نقاط مختلف کشور است که در نگارخانه نامی خانه هنرمندان ایران از امروز هفتم شهریور دایر است.
 
این مسابقات به مناسبت ماه مبارک رمضان و ماه‌های محرم و صفر سال 88 و نوروز 89 توسط سایت لقمه و با حمایت مرکز توسعه هنرهای تجسمی، خانه عکاسان ایران، حوزه هنری، سازمان اوقاف و امورخیریه، معاونت اجتماعی شهرداری تهران، موزه عکسخانه شهر، سایت تخصصی عکس چیلیک به صورت کاملا حرفه‌ای برگزار شد.
 
این مسابقات با دبیری محمدصالح حجت‌الاسلامی، توسط عکاسانی چون محمد ستاری، اسماعیل عباسی،‌ محمدمهدی رحیمیان، یدالله عبدی، حسین بهرامی، مژگان طریقی، مهدی سروری و مهدی توکلیان داوری شدند و 21 عکس به نمایشگاه سفره‌های افطار، 44 عکس به نمایشگاه سفره‌های حسینی و 43 عکس هم به نمایشگاه سفره‌های هفت سین راه پیدا کرده‌اند.
 
آثار برگزیده و منتخب دومین دوره مسابقه عکاسی از سفره های افطاری تا کنون 2 بار در خانه عکاسان و بخش هنر هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به نمایش در آمده و با استقبال بسیار خوب مردم و مسوولین مواجه شده است.
کد خبر 1142501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha