۲۲ شهریور ۱۳۸۹، ۱۰:۵۲

اخبار کوتاه ورزشی از استان یزد

اخبار کوتاه ورزشی از استان یزد

یزد - خبرگزاری مهر: اعزام تیم منتخب کومیته و کاتای بانوان استان یزد به مسابقات قهرمانی کشور، برگزاری مسابقات باشگاهی استان یزد توسط هیئت کاراته و ... از جمله اخبار کوتاه ورزشی از استان یزد است.

به گزارش خبرنگار مهر در یزد، تیم منتخب کومیته و کاتای بانوان یزد به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌ شوند. این تیم منتخب پنج نفره بانوان به مسابقات قهرمانی کشور در سبک کان ‌ذن ریو اعزام خواهند شد.

این رقابتها در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد. مسابقات یاد شده در روزهای 25 و 26 شهریورماه جاری در استان تهران برگزار خواهد شد.

برگزاری اردوی آمادگی تیم استان یزد در رشته کاتا و کومیته

اردوی آمادگی تیم استان یزد در رده سنی نونهالان و نوجوانان در دو رشته کاتا و کومیته برگزار می ‌شود.

این چهارمین مرحله برگزاری این اردو در استان یزد است و اردوی یاد شده به منظور انتخاب افراد برای حضور در مسابقات کشوری برگزار می ‌شود.

این اردو طی دو روز در روزهای 22 و 23 شهریورماه جاری برگزار می ‌شود و منتخبان آن به مسابقات قهرمانی کشور که در روز اول مهرماه در استان کردستان برگزار می ‌شود، اعزام خواهند داشت.

برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در سبک شیتوریو کاراته

مسابقات قهرمانی کشور سبک شیتوریو کاراته دو ایران به میزبانی شهرستان یزد برگزار می‌ شود.

این رقابتها در روزهای 25 و 26 شهریورماه جاری در تمامی رده‌ های سنی در شهرستان یزد برگزار خواهد شد. مسابقات یاد شده در محل سالن آیت‌ الله صدوقی شهرستان یزد برگزار خواهد شد.

اعزام تیم منتخب 70 نفره بانوان به مسابقات سبک شوتوکان

تیم منتخب کومیته و کاتای بانوان شامل 70 ورزشکار به مسابقات قهرمانی کشور در سبک شوتوکان ski اعزام می ‌شوند. این مسابقات در رده‌ های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار خواهد شد.

رقابتهای یاد شده در روزهای 24 و 25 شهریورماه جاری در استان اصفهان برگزار می‌ شود.

برگزاری مسابقات باشگاهی هیئت کاراته استان یزد

مسابقات بزرگ باشگاهی استان یزد از سوی هیئت کاراته این استان برگزار می ‌شود. این رقابتها در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در 11 وزن برگزار خواهد شد.

این مسابقات از روز 26 شهریورماه جاری در سالن اختصاصی هیئت کاراته استان یزد واقع در ورزشگاه شهید نصیری برگزار می ‌شود.

برگزاری مسابقات قهرمانی سبک شیتوریو ایران در یزد

هیئت کاراته استان یزد در نظر دارد با همکاری سبک شیتوریو ایران یک دوره مسابقات قهرمانی کشور در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان را برگزار کند.

این رقابتها در تاریخ‌ های 25 و 26 شهریوماه جاری در سالن شهید صدوقی برگزار می ‌شود.

این مسابقات در روز پنج ‌شنبه 25 شهریورماه جاری از ساعت 14 تا 21 و روز جمعه 26 شهریورماه از ساعت 9 تا 20 در اداره کل تربیت بدنی استان یزد، سالن آیت ‌الله شهید صدوقی برگزار می‌شود.

کد خبر 1150227

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha