۱۰ بهمن ۱۳۸۹، ۱۸:۵۷

سومین سفر استانی/

هیئت دولت چهارشنبه هفته آینده به بوشهر سفر می کند

هیئت دولت چهارشنبه هفته آینده به بوشهر سفر می کند

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: بر اساس اعلام دفتر ریاست جمهوری سومین سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت چهارشنبه هفته آینده صورت خواهد گرفت.

مسعود نصوری در گفتگو با خبرنگار مهر در بوشهر با بیان اینکه این سفر هیئت دولت به استان بوشهر دو روز خواهد بود، اظهار داشت: این سفر بر خلاف سفرهای قبلی ریاست جمهور به استان بوشهر، رئیس جمهور به شهرستانها نمی ‌رود و در ورزشگاه شهید بهشتی دیدار عمومی با مردم خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه دیدار با ایثارگران و خانواده‌های شهدا، دیدار با نخبگان و مدیران اجرایی از مهمترین دیدارهای رئیس جمهور در استان خواهد بود، گفت: در این سفر رئیس جمهور در دو کارگروه فرهنگ و هنر و نشست بررسی پیشنهادت و مصوبات سفر شرکت خواهد کرد و در یک برنامه زنده تلویزیونی از سیمای مرکز استان بوشهر با مردم استان بوشهر سخن خواهد گفت.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر با بیان اینکه تعداد طرح های پیشنهادی برای تصویب در این سفر هنوز نهایی نشده است، گفت: اکنون در حال پیگیری و نهایی کردن برنامه‌های سفر دولت به استان بوشهر هستیم تا مصوبات خوبی را برای توسعه استان داشته باشیم.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر یادآور شد: رئیس جمهور در پایان سفرش نشست خبری نخواهد داشت.

کد خبر 1242843

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha