۲۷ اسفند ۱۳۸۹، ۱۳:۵۴

حاج عبداللهی:

برنامه های نوروزی صدا وسیما با رعایت جنبه های شرعی و اخلاقی پخش شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت بجنورد گفت: برنامه های نوروزی صدا و سیما با رعایت جنبه های شرعی و اخلاقی پخش شود.

به گزارش خبرنگار مهر در بجنورد، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی حاج عبداللهی در مراسم عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته بجنورد اظهار داشت: در این ایام صدا و سیما باید با پخش برنامه هایی در چارچوب اسلام و جنبه های شرعی اخلاقی، انسانی فرهنگ نو دوستی بخشش، رعایت اصلاح الگوی مصرف و احترام به حقوق یک دیگر را به مردم آموزش دهد .

وی بیان کرد: نوروز در صورتی در اسلام مورد مقبول است که در این ایام دلها بهم نزدیک و  کینه ها از بین رود و شادی های مردم به گناه تبدیل نشود.

وی ادامه داد: اگر نوروز این گونه در بین مردم رواج پیدا کند به صدور انقلاب کمک می کند و با محوریت اسلام نوعی عبادت محسوب می شود.

وی اضافه کرد: مدیران دستگاه های استانی نیز به وظیفه خود که خدمات رسانی به مسافران است به نحو احسن عمل کنند.

خطیب جمعه بجنورد همچنین از قتل عام مردم مظلوم بحرین  توسط دولت عربستان نیز ابراز تاسف کرد و گفت: دولت عربستان بداند اگر با قتل عام مردم مظلوم بحرین می تواند از قیام آنان جلوگیری کند اشتباه بزرگی مرتکب شده است چرا که تاریخ این موضوع را ثابت کرده است.

در پایان نماز جمعه، مردم بجنورد در راهپیمایی پر شکوه خود اقدامات دولت عربستان را محکوم و حمایت خود را از مردم مظلوم بحرین با سر دادن شعارمرگ بر امریکا و تکبیر اعلام کردند.

کد خبر 1276405

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha