۴ خرداد ۱۳۹۰، ۱۰:۳۰

بازگشت باهنر تنها تغییر/

ترکیب هیئت رئیسه مجلس هشتم در سال پایانی مشخص شد

ترکیب هیئت رئیسه مجلس هشتم در سال پایانی مشخص شد

ترکیب هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در سال چهارم در حالی مشخص شد که بازگشت باهنر به هیئت رئیسه تنها تغییر هیئت رئیسه مجلس به نسبت سال گذشته بود.

به گزارش خبرنگار مهر،در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس ، به منظور انتخاب اعضای هیئت رئیسه مجلس هشتم در سال چهارم رای گیری به عمل آمد که از مجموع 244 رای، علی لاریجانی با 212 رای به عنوان رئیس مجلس برگزیده شد.

همچنین محمد رضا باهنر با 183 رای، شهاب الدین صدر با 131 رای از مجموع 250 نماینده حاضر در مجلس به عنوان نایب رئیسان سال پایانی مجلس هشتم انتخاب شدند تا بازگشت باهنر به هیئت رئیسه و قرار گرفتن وی به جای حسن ابوترابی فرد تنها تغییر هیئت رئیسه مجلس هشتم در سال چهارم به نسبت سال قبل باشد.

محمد آشوری با 186 رای، احمد ناطق نوری با 139 رای و محسن کوهکن با 136 رای  از مجموع 244 رای ماخوذه همچون سال های قبل به عنوان ناظرین و کارپردازان جدید هیئت رئیسه مجلس انتخاب شدند.

در خصوص منشی های هیئت رئیسه نیز، جاسم ساعدی با 177 رای، امیدوار رضایی با 174 رای، محمد دهقان با 170 رای، حسین سبحانی نیا با 163 رای، محمد حسین فرهنگی با 161 رای جهانبخش محبی نیا با 157 رای از 246 رای ماخوذه توانستند به عنوان منشی در سال چهارم انتخاب شوند تا در این بخش نیز تغییری مشاهده نشود.

کد خبر 1320460

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha