۳ مهر ۱۳۹۰، ۸:۱۶

علیزاده در گفتگو با مهر:

پارک جنگلی هلومسر آمل منطقه نمونه گردشگری شد

پارک جنگلی هلومسر آمل منطقه نمونه گردشگری شد

آمل - خبرگزاری مهر: مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری آمل، از تصویب و انتخاب پارک جنگلی هلومسر آمل به منطقه نمونه گردشگری از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد.

محبوبه علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پارک جنگلی هلومسر آمل با 67 هکتار وسعت یکی از بزرگترین پارکهای تفریحی و توریستی مازندران است که از حدود سه سال گذشته از سوی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری به صورت اجاره به سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری آمل واگذار شد.

وی افزود: با تصویب پارک جنگلی هلومسرآمل به منطقه نمونه گردشگری، اعتبارهای قابل توجه ای در سالهای آینده برای ایجاد فضاهای تفریحی و رفاهی به این پارک اختصاص داده خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری آمل با بیان اینکه ایجاد امکانات تفریحی و رفاهی در این پارک در قالب چند مرحله در حال اجرا است، ادامه داد: مرحله نخست این پارک 67 هکتاری در قالب 27 هکتار با ایجاد سرویس های بهداشتی، نصب آلاچیق ها، سطل های جمع آوری زباله ،کافی شاپ ، نمازخانه و وسایل بازی کودکان رونق گرفت.

علیزاده با اشاره به اینکه 10هکتار از فضای پارک هلومسر شهرداری آمل در قالب طرح توسعه ای در فازدوم این پارک امسال افتتاح شده است، اضافه کرد: سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری آمل به دنبال ایجاد فضاهای تفریحی و رفاهی برای مسافران و گردشگران در پارک هلومسر است و برنامه های توسعه ای خود را در این پارک ادامه خواهد داد.

وی به گردشگرپذیر بودن پارک جنگلی هلومسر در ایام مختلف سال اشاره کرد و ادامه داد: این پارک در ایام تعطیل آخرهفته و تعطیلات چند روزه پذیرای مسافران زیادی از سراسر کشور است.

پارک جنگلی هلومسر شهرداری آمل در ابتدای ورودی جاده آمل به امامزاده عبدالله(ع) واقع شده است.

کد خبر 1415616

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha