۲۹ آذر ۱۳۹۰، ۱۵:۱۱

استاندارد "خدمات به مشتریان و ضمانت لوازم خانگی انرژی بر" تدوین شد

استاندارد "خدمات به مشتریان و ضمانت لوازم خانگی انرژی بر" تدوین شد

کرج - خبرگزاری مهر: استاندارد "خدمات به مشتریان و ضمانت لوازم خانگی انرژی بر" با همکاری سازمان ملی استاندارد ایران تدوین شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندارد ملی ایران با عنوان خدمات به مشتریان و ضمانت لوازم خانگی انرژی بر در راستای اهداف استانداردسازی و ارتقای کیفیت به تصویب رسید.

استاندارد ملی ایران با عنوان خدمات به مشتریان و ضمانت لوازم خانگی انرژی بر با توجه به اهمیت خدمات به مشتریان در راستای تدوین استانداردهای ملی ایران تدوین شده است.

این استاندارد در پنجاه و هفتمین اجلاسیه کمیته ملی خدمات ، استـاندارد تصویب شده و با شماره 13629 جهت بهره برداری کاربران بر روی سایت سازمان قرار گرفته است.

استاندارد یادشده توسط انجمن صنایع لوازم خانگی ایران بر اساس تجارب متخصصان خدمات پس از فروش شرکتهای عمده تولید کننده لوازم خانگی انرژی بر تدوین شده است.

استاندارد ملی ایران با عنوان خدمات به مشتریان و ضمانت لوازم خانگی انرژی بر، الزامات لازم برای سامانه ارائه خدمات به مصرف کننده و تعیین روابط بین مصرف کننده، عرضه کننده کالا و عرضه کننده خدمات و تعمیرکار را در بر می گیرد.

استاندارد یادشده به گونه ای تهیه شده که بتواند برای ارائه خدمات در مورد کلیه لوازم خانگی انرژی بر و تاسیسات حرارتی و برودتی کاربرد داشته باشد.

کد خبر 1488802

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha