۴ دی ۱۳۹۰، ۱۰:۰۵

حسنی:

ساخت موشکهای دوربرد خواب دشمنان را ربوده است

ساخت موشکهای دوربرد خواب دشمنان را ربوده است

اصفهان - خبرگزاری مهر: نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه با توجه تلاشهای متخصصان ما در زمینه ساخت موشکهای دوربرد، خواب از چشم دشمنان ربوده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حسنی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان با اشاره به  اقدامات اخیر جمهوری اسلامی و موفقیتهای سازمان اطلاعات کشور اظهار داشت: به برکت نظام و انقلاب ما، ایران اسلامی توانست هواپیمای جاسوسی آمریکا و آن جاسوس آمریکایی را شناسایی و بازداشت کند.

وی افزود: امروزه با توجه تلاشهای متخصصان ما در زمینه ساخت موشک‌های دوربرد، خواب از چشم دشمنان ربوده شده است.

نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حماسه نهم دی‌ماه گفت: نهم دی‌ماه سال 88 یادآور خیزش مردم و یادآور روزهای پرشکوه سال 57 بود و آن روز نشان‌دهنده بصیرت مردم، ایمان ملت و اطاعت محض از ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اینکه به برکت سیاست سلامت محور دولت و مجلس شورای اسلامی اقدامات خوبی در حوزه سلامت ایجاد شده، ادامه داد: در حال حاضر دو بیمارستان در حوزه انتخابیه بنده در شهرستان خور و بیابانک در دست ساخت است و سه پزشک متخصص نیز در این شهرستان به صورت دائم برای درمان بیماران اقامت دارند.

حسنی همچنین به دیگر اقدامات در حال انجام در منطقه خور و بیابانک و نایین اشاره کرد و ادامه داد: جاده پابوسی آقا امام رضا (ع) در حال دو بانده شدن است که امید است در طول تا دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه تعداد 100 طرح در شهرستان خور و بیابانک فعال است، اضافه کرد: در حال حاضر تعداد 130 روستای این منطقه گازدار شده و خط 11 گاز سراسری مصوب شده که طبق این طرح گاز از منطقه کویری ما عبور کرده و به شهرستان نیشابور و استان گلستان می‌رسد.

نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از ادارات و دستگاه‌ها و نیز بانک‌های عامل در خور و بیابانک شعبه ندارند، گفت: از مسئولان استانی می‌خواهیم به مردم باصفای کویر بیشتر توجه کنند و شعبه‌ای از دستگاه و سازمان خود را نیز در این منطقه احداث کنند.

کد خبر 1492466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha