۱۸ بهمن ۱۳۸۳، ۱۳:۲۴

همزمان با ايام دهه فجر صورت مي گيرد :

بهره برداري از 86 پروژه عمراني، ترافيكي و شهري در منطقه 20

شهردار منطقه 20 از افتتاح و بهره برداري 86 پروژه عمراني ، ترافيكي ، فضاي سبز و زيباسازي با اعتباري بالغ بر 60 ميليارد و 923 ميليون ريال در ايام دهه فجر خبر داد.

.به گزارش خبرگزاري مهر به نقل ازروابط عمومي شهرداري تهران رضا سترگ  احداث سالن ورزشي بانوان در ورزشگاه مدرس ، 3 آبنما ، بازار ميوه و تره بار خيابان آستانه، 2 زمين ورزشي  در محلات ، پياده روسازي 4 خيابان و احداث 2 دستگاه سرويس بهداشتي را از مهمترين پروژه هاي عمراني برشمرد كه همزمان با دهه مبارك فجر به بهره برداري مي رسد.

شهردار منطقه 20 در ادامه با اشاره به اجراي 19 پروژه ترافيكي طي سال جاري در اين منطقه گفت: احداث 8 دستگاه پل عابر پياده ، تعريض بخشي از خيابان فداييان اسلام ، احداث پاركينگ ابن بابويه ، نصب پلهاي روي انهار و اجراي طرح و اصلاح هندسي در 5 موقعيت از پروژه هايي است كه نقش مهمي در روان سازي و ايمن سازي معابر و ميادين شهر ري خواهد داشت.

سترگ در ادامه احداث و توسعه فضاي سبز شهرري و جنگل كاري را به عنوان يكي از فعاليتهاي محوري منطقه برشمرد و افزود:   ترميم و بازسازي 14 بوستان و احداث 15 قطعه فضاي سبز حاشيه اي ، احداث و توسعه جنگل كاري در 12 موقعيت جديد در افزايش سرانه فضاي سبز و تلطيف محيط زيست و رفاه حال شهروندان تاثير بسزايي خواهد داشت.

کد خبر 155471

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha