۱ فروردین ۱۳۹۱، ۱۷:۴۳

کاظمی:

15 کاروان از خواهران بسیجی عازم اردوی راهیان نور شدند

15 کاروان از خواهران بسیجی عازم اردوی راهیان نور شدند

دشتی - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه شهرستان دشتی از اعزام 15 کاروان از خواهران بسیجی به مناطق جنگی در قالب اردوی راهیان نور خبر داد.

مراد کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سپاه شهرستان دشتی هرساله اقدام به اعزام کاروان‌های بسیجیان در قالب اردوی راهیان نور به مناطق جنگی می‌کند تا این بسیجیان از نزدیک با وضعیت مناطق جنگی آشنا شوند.

وی به استقبال گسترده بسیجیان از این طرح اشاره کرد و ادامه داد: امسال نیز 700 نفر از خواهران بسیجی این ناحیه در قالب 15 کاروان اردوی راهیان نور به مناطق جنگی و عملیاتی اعزام می شوند.

فرمانده سپاه شهرستان دشتی به شور و اشقیاق ایجاد شده بین بسیجیان اعزام شده به مناطق جنگی اشاره کرد و افزود: ‌این کاروان‌ها به مدت سه روز از مناطق عملیاتی شلمچه، طلاییه، دوکوهه، فکه، فتح المبین، هویزه، دهلاویه، اروندکنار و یادمان مختلف شهدا بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه درک فضای معنوی مناطق خود به‌ خود سبب انتقال ارزش‌ها می‌شود، اضافه کرد: این کاروان‌ها با حضور خود در این مناطق با شهدا و امام شهدا و مقام معظم رهبری بیعت می‌کنند.

کاظمی گفت: حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس موجب یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان، جانبازان، آزادگان و رزمندگان اسلام می‌شود.

فرمانده سپاه دشتی همچنین با اشاره به تاثیر سفر راهیان‌نور در مقابله با جنگ نرم دشمن گفت: حضور در مناطق عملیاتی جنوب، سکویی برای مبارزه با جنگ نرم دشمن است.

کاظمی یادآور شد: کاروان راهیان‌نور در چهار مرحله در روزهای سوم، ششم و نهم به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند که دو مرحله آن خواهران و دو مرحله آن برادران است.

کد خبر 1562950

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha