۱۲ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۰۲

حجت الاسلام عامری:

امام راحل منادی وحدت در جهان اسلام بود

امام راحل منادی وحدت در جهان اسلام بود

گرگان - خبرگزاری مهر: رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: امام(ره) منادی وحدت در جهان اسلام و حتی کشورهای غربی بودند و امروز خلف صالح ایشان پرچمدار وحدت در جهان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالفضل عامری عصر پنجشنبه در همایش امام و بیداری اسلامی در جمع پرشکوه برادران و خواهران اهل سنت استان گلستان افزود: امروز و پس از گذشت 23 سال از ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) جامعه اهل سنت استان قدردانی، عشق و علاقه خاص خود را به انقلاب، امام و رهبری نشان داده و با حضور پر شکوه خود در تمامی عرصه ها وفاداری خود را به اثبات رساندند.

وی اظهار داشت: وحدت بی نظیر برادران شیعه و سنی در استان مرهون رهنمودها و تدابیر خاص مقام معظم رهبری و نماینده ایشان در استان است.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان های گلستان و گیلان، با اشاره به نشانه ها و شاخصه های جامعه اهل سنت استان، گفت: عشق، محبت وافر به رسول اکرم(ص) و خاندانش، علاقه به نظام و رهبری، دارا بودن روحیه حضور در همه عرصه ها و برخورداری از نیروهای کارآمد و مدیران فعال و فرهیخته و اهل فکر از جمله این نشانه ها است.

وی ادامه داد: بانوان اهل سنت نیز همپای مردان در تمام عرصه های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی حضور دارند و با جدیت راه امام(ره) و رهبری را دنبال می کنند.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، یادآور شد: اهل سنت استان نشان داده اند که راه امام (ره)، افکار و شعارهایش  هنوز پابرجاست و دشمن را که با تبلیغات سوء سعی در ایجاد تفرقه دارد، را ناامید گذاشته اند.

کد خبر 1617052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha