۱۴ شهریور ۱۳۹۱، ۱۹:۴۷

کتاب یادنامه شهید سید حسن شاهچراغی منتشر شد

کتاب یادنامه شهید سید حسن شاهچراغی منتشر شد

دامغان - خبرگزاری مهر: کتاب یادنامه شهید سید حسن شاهچراغی نماینده دور اول و دوم مردم شریف شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی با عنوان "برتو سید حسن بهاری سوخت" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه برگزاری سومین نکوداشت سرداران و 32 شهید گرانقدر روستای حسن آباد دامغان، کتاب یادنامه شهید حجت الاسلام سید حسن شاهچراغی نماینده دور اول و دوم مردم شریف شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی با عنوان "برتو سید حسن بهاری سوخت" منتشر شد.

این کتاب در تیراژ 2 هزار جلد و 80 صفحه توسط انتشارات ابتکار دانش چاپ و منتشر شد.

در این کتاب مطالبی همچون ترجمانی از احوال و آثار شهید سید حسن شاهچراغی، آشنای مهر، مروری بر شخصیت سید حسن شاهچراغی، زندگی علمی و سیاسی شهید، بیانیه اهل قلم در شهادت اندیشمند فکر و قلم شهید شاهچراغی در اسفند سال 64، مناره های شهر را به بلندای صدایت توسعه می دهیم، شهچراغ شهر دامغان، برتوسید حسن بهاری سوخت و به یاد پرچمدار بزرگ جبهه قلم  و تضمین اشعاری در رثای شهید شاهچراغی و ... به چشم می خورد.

این کتاب با شرح مقدمه ای از استاد حسین معلم دامغانی واز سوی سید سعید شاهچراغی برادر شهید و حجت الاسلام سید مهدی شاهچراغی فرزند شهید تهیه، تنظیم و به زیور طبع آراسته شده است.
 

کد خبر 1688002

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha