۱ مهر ۱۳۹۱، ۱۰:۴۵

با حضور آیت‌الله نوری همدانی؛

نمایشگاه یاد یاران همزمان با هفته دفاع مقدس در قم افتتاح شد

نمایشگاه یاد یاران همزمان با هفته دفاع مقدس در قم افتتاح شد

قم - خبرگزاری مهر: نمایشگاه یاد یاران همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور آیت الله نوری همدانی در قم آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاهی با عنوان یاد یاران، شامگاه جمعه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در حدفاصل کوه خضر نبی و مسجد مقدس جمکران و با حضور آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع تقلید، آیت الله عباس کعبی عضو  جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی و احمد امیرآبادی نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی، سردار مهدی مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) و جمعی از فرماندهان این سپاه و اقشار مختلف مردم ، فعالیت خود را آغاز کرد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم در حاشیه این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه نمایشگاه یاد یاران به مناسبت هفته دفاع مقدس برای پانزدهمین سال متوالی در استان قم دایر می شود افزود: نمایشگاه یاد یاران از جمعه 31 شهریور آغاز و تا  7 مهرماه ادامه خواهد داشت.
 
سروان افشین گودرزی افزود: نمایشگاه یاد یاران امسال در پی اهانت دشمنان اسلام به ساحت پیامبر اسلام (ص) به نام رسول اعظم(ص) نام گذاری شده است که صبح‌ها از ساعت 9 تا 12ویژه بازدید دانش‌آموزان مدارس استان و بعد از ظهرها نیز از ساعت 16 تا 23 برای بازدید عموم دایر خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه این نمایشگاه در 40 غرفه آماده پذیرایی از بازدید کنندگان است افزود: غرفه های دایر شده در این نمایشگاه به مسائل مختلفی از جمله جنگ نرم، امربه معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف، ارائه محصولات فرهنگی، بخش خاطره گویی و غیره اختصاص یافته است.
 
گودرزی عنوان کرد: از برنامه های جنبی نمایشگاه یاد یاران امسال، برگزاری نمادین عملیات محرم است که این عملیات تا پایان هفته هر شب ساعت 21 الی 23 و به صورت نمادین بازسازی می‌شود.
 
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم همچنین ابراز داشت: در نمایشگاه یاد یاران ، هر شب  مراسم سخنرانی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء  و با حضور یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.
 
کد خبر 1701785

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha