۸ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۵۹

همزمان با میلاد امام رضا(ع)/

سریال "کوی افلاک" در خرم آباد کلید خورد/ پخش در نوروز 92

سریال "کوی افلاک" در خرم آباد کلید خورد/ پخش در نوروز 92

خرم آباد - خبرگزاری مهر: تولید سریال "کوی افلاک" از شبکه افلاک لرستان طی مراسمی در مجتمع تفریحی فرهنگی چهارده معصوم (ع) خرم آباد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فتاح کمری مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان در این مراسم با اشاره به تاثیر سریال های تولیدی شبکه افلاک در تعالی فرهنگی جامعه لرستان اظهار داشت: در تمام 10سریالی که تا کنون تولید شده است به نوعی فرهنگ، تاریخ، پیشرفت ها و توانمندی های لرستان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در سریال جدید کوی افلاک نیز که مضمونی اجتماعی دارد سعی شده است پیشرفت ها و توانمندی های استان لرستان به خصوص در حوزه های شهری و گردشگری مد نظر قرار داده شود.

کمری یادآور شد: همچنین در داستان های فرعی این سریال نیز برخی رفتارهای غلط در مورد اشیاء تاریخی و ظرفیت های زیست محیطی مذمت شده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان تولیدات صدا و سیما را در مسیر تقویت فرهنگ مردم دانست و افزود: صدا و سیما با در نظر داشتن و تفسیر و تحلیل تمام توانمندی ها و پیشرفت استان لرستان در تمام زمینه ها فعالیت کرده و در این مسیر انتظار همکاری و همدلی بیشتر از مسئولان استان دارد.

بنابر این گزارش در این مراسم که همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) برگزار شد کلید سریال "کوی افلاک" به دست حمید خورشیدوند معاون امور عمرانی استاندار لرستان زده شد. این سریال در 13 قسمت 40 دقیقه ای تولید می شود که پیش بینی شده است مراحل تصویر برداری و تدوین آن تا پایان سال به طول انجامیده و برای عید 92 آماده پخش شود.

تهیه کنندگی این سریال بر عهده سید امیر حسین هاشمی گیلان و کارگردانی آن را سید محمد سیف زاده انجام می دهد. دیگر عوامل دست اندر کار این سریال نیز همه از هنرمندان بومی استان لرستان هستند.

کد خبر 1707638

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha