۲۵ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۵۲

گردهمایی اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد فارس برگزار می شود

گردهمایی اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد فارس برگزار می شود

شیراز - خبرگزاری مهر: سرپرست دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد فارس از برگزاری گردهمایی اعضای کانونهای مساجد فارس در محکومیت توهین به ساحت نبی پیامبر اسلام (ص) خبر داد و گفت: این گردهمایی همزمان با سراسر کشور پنجشنبه 27 مهرماه در مساجد جامع استان برپا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا باقری سرپرست دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد فارس سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری گردهمایی اصحاب کانون های مساجد استان گفت: در پی توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) لزوم حضور تاثیرگذار اصحاب مساجد به خصوص اعضای کانونهای فرهنگی هنری بیش از پیش احساس می شود تا همچون گذشته در این صحنه نیز حضور فعال داشته باشند.

وی افزود: ائمه جماعات، مدیران و اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد، مسئولان شهرستان و رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجشنبه 27 مهر ماه با حضور در مساجد به خصوص مساجد جامع شهرستانها در دفاع از حریم نبوی گردهم آمده و با سردادن لبیک یا رسول الله این عمل نفرت انگیز را محکوم خواهند کرد.

باقری با تاکید بر اینکه ائمه جمعه و جماعت در این گردهمایی پیرامون شخصیت والای نبی اسلام (ص) سخنرانی خواهند کرد، افزود: تلاوت قرآن، قرائت زیارت نامه پیامبر اکرم(ص)، سخنرانی، اجرای سرود یا تواشیح با موضوع نبی مکرم(ص)، سخنرانی مسئولان شهرستان ها از جمله امام جمعه و نیز قرائت بیانیه در محکومیت توهین به ساحت نبی اکرم توسط فعالان کانونهای مساجد از جمله برنامه هایی که در این گردهمایی اجرا می شود.

سرپرست دبیرخانه کانونهای مساجد فارس با قدردانی از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای استان فارس، گفت: این گردهمایی در شهرستانهای استان با همراهی و همکاری ادارات ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

وی ضمن دعوت از ارادتمندان پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت (ع) برای حضور در این مراسم پرفیض، افزود: این گردهمایی در شیراز در مجتمع امام خامنه ای (مدظله)، مرکز آرمانشهر مهدوی و کانون تخصصی مهدویت استان فارس واقع در میدان آزادی برگزار می شود.

باقری بیان کرد: پیش از این نیز اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان فارس در راهپیمایی هایی که در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر برگزار شده است، حضور فعال داشته اند.

کد خبر 1721250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha