۲ آذر ۱۳۹۱، ۱۳:۳۷

سردار نظری:

اردوهای سازندگی عرصه ای برای توسعه روحیه جهادی در مقابله با جنگ نرم است

اردوهای سازندگی عرصه ای برای توسعه روحیه جهادی در مقابله با جنگ نرم است

بیرجند – خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: اردوهای سازندگی از عرصه هایی است که می تواند روحیه جهادی را در مقابله با جنگ نرم دشمن توسعه دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یعقوب علی نظری پیش از ظهر پنج شنبه در اختتامیه اردوهای جهادی استان اظهارداشت: رمز موفقیت در دفاع مقدس اتکا به روحیه جهادی، خلوص و ایثار بود.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ نرم نیز به وجود آوردن این روحیه مورد نیاز است، بیان کرد: در جنگ نرم با دشمن باید روحیه جهادی، ایثار و خلوص را حفظ و ارتقاء دهیم.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: یکی از عرصه هایی که می توان روحیه جهادی را توسعه داد اردوهای جهادی و سازندگی است.

وی گفت: اردوهای جهادی برای جهادگران و مخاطبین آن در روستاها و نقاط محروم عرصه سازندگی و فرصت خوبی است تا در ابعاد مختلف نیازمندی های اساسی خود را در تقابل با استکبار توسعه دهند.

 وی بیان داشت: اردوهای جهادی در زمینه انتقال فرهنگ و روحیه جهادی، دینمداری و ولایت مداری، خودباوری و ایجاد اعتماد بنفس در جوانان بسیار مؤثر است.

سردار نظری با تاکید بر اینکه بستر های لازم برای خدمات رسانی جهادگران در روستاها باید فراهم شود، بیان داشت: در هفته بسیج امسال 60 پروژه بسیج سازندگی استان که با همت جهادگران اجرا شده است به بهره برداری می رسد.

کد خبر 1750274

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha