۱۲ دی ۱۳۹۱، ۲۰:۰۵

حجت‌الاسلام بحرانی:

جشن‌های ویژه دهه فجر با شور و نشاط بیشتری برگزار شود

جشن‌های ویژه دهه فجر با شور و نشاط بیشتری برگزار شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: جشن‌های ویژه دهه فجر با شور و نشاط بیشتر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سلمان بحرانی عصر سه‌شنبه در نشست کمیته نهادها و سازمان‌های ستاد دهه فجر استان بوشهر با اشاره به گسترش انقلاب اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان، اظهار داشت: 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و هر روز هویت این انقلاب نمایان‌تر می‌شود.

وی اضافه کرد: همانگونه که امام فرمودند "باید انقلاب صادر شود"، امروز شاهد بیداری اسلامی در نقاط مختلف جهان هستیم و همین صدور انقلاب اسلامی است که امروز محقق می‌شود.

مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر ادامه داد: هدف از برپایی این نشست هماهنگی لازم بین دستگاه‌های اجرایی برای هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر است که امیدواریم همه اعضا تلاش خود را برای این مهم داشته باشند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بزرگ‌ترین انقلاب در قرن است که همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، انقلاب اسلامی ایران با بصیرت و وحدت صورت پذیرفت که لازم است نسل جوان از این موضوعات مطلع شوند.

حجت‌الاسلام بحرانی با تاکید بر اینکه باید قدر این انقلاب را بدانیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه ما ملت ایران از نعمت این انقلاب برخورداریم، زیاد احساس نمی‌کنیم ولی ملت‌های دیگر بیشتر قدر انقلاب اسلامی را می‌دانند.

وی بر برپایی جشن‌های ویژه دهه فجر با شور و نشاط بیشتر تاکید کرد و گفت: امسال با توجه به اینکه دهه فجر در ماه صفر نیست می‌توان شادتر از سال‌های گذشته و استفاده از سرودهای انقلابی که یادآور اوائل انقلاب است برنامه‌ریزی کرد.

مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر در ادامه پیام دهه فجر را استقامت، وحدت، اتحاد و اقتدار ملی ذکر کرد و بیان داشت: چراغانی کردن خیابان‌ها و معابر روبروی ادارات ضروری است.

در این نشست مدیران روابط عمومی‌ها نقطه نظرات خود را بیان کردند.

کد خبر 1781844

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha