۱۳ دی ۱۳۹۱، ۱۳:۱۵

فاطمی نصب به مهر خبر داد:

برنامه های اربعین حسینی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشریح شد

برنامه های اربعین حسینی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشریح شد

قم - خبرگزاری مهر: مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستانه مقدسه قم برنامه های آئین عزاداری اربعین حسینی در حرم حضرت معصومه (س) را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برنامه های آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) افزود: آیین عزاداری در شب اربعین، بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی آغاز می شود.

وی با اعلام اینکه مدیحه سرایی این شب توسط سید مهدی میرداماد انجام می شود ابراز داشت:‌ این برنامه ها در صبح اربعین بعد از نماز صبح، ادامه خواهد یافت.

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستانه مقدسه قم عنوان داشت: برنامه های روز اربعین پس از اقامه نماز صبح با قرائت زیارت عاشورا توسط سید مهدی میرداماد آغاز خواهد شد.

وی اظهار داشت: همچنین مراسم سوگواری از ساعت 9 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام میرشفیعی و مدیحه سرایی مداحان اهل‌بیت (ع) آقایان؛ سید علی حسین ‌نژاد و منصور زمان‌شعار در حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) برگزار می شود.

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستانه مقدسه قم افزود: دعای اربعین قبل از نماز ظهر و عصر، توسط حجت‌الاسلام ضیائی خبر داد.

فاطمی نسب اضافه کرد: آیین سوگواری این روز، با سخنرانی حجج اسلام بیگدلی و میردامادی و مدیحه سرایی حسن سلیمانی از ساعت 15 و 30 دقیقه انجام می شود.

وی ادامه داد: برنامه های اربعین حسینی با قرائت دعای کمیل و سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر رفیعی و مدیحه سرایی حسن اخباری به پایان می رسد.

کد خبر 1782303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha