۲۶ دی ۱۳۹۱، ۱۶:۳۱

در کهگیلویه و بویراحمد/

شرکت دانشجویان پیام نور در مسابقات قرآنی 100درصد افزایش یافت

شرکت دانشجویان پیام نور در مسابقات قرآنی 100درصد افزایش یافت

یاسوج – خبرگزاری مهر: رییس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: استقبال دانشجویان پیام نور استان از مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه های پیام نور کشور نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا یوسف وند افزود: کار فرهنگی مناسب در دانشگاه ها موجب افزایش گرایش دانشجویان به مسائل معنوی می شود.

وی با بیان اینکه حفظ جزء 30 قرآن به عنوان دو واحد درس عمومی و بدون شهریه برای دانشجویان علاقمند طرح ارزشمندی در دانشگاه است، عنوان کرد: این طرح در راستای اسلامی شدن دانشگاه ها از ابتدای ترم جاری آغاز شده و با استقبال دانشجویان همراه بود.

یوسف وند اظهار داشت: با توجه به همزمانی ثبت نام دانشجویان با ایام امتحانات، همه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در سطح استان موظف به استقرار میز ثبت نام در محوطه سالن امتحانات و اطلاع رسانی به دانشجویان در خصوص این مسابقات هستند.

وی یادآور شد: در اوایل ماه گذشته یک دوره مسابقات قرآن، احکام و نهج البلاغه از سوی امور فرهنگی پیام نور استان در مراکز و واحدهای این دانشگاه به صورت همزمان برگزار شد.

رییس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه پیام نور علاقمند به شرکت در بخش های مختلف کتبی، شفاهی، پژوهشی، ادبی و هنری مرتبط با قرآن و عترت می توانند از ابتدای دی ماه با مراجعه به وب سایت هفدهمین دوره مسابقات سراسری کشور در این مسابقات ثبت نام کنند.

یوسف وند افزود: این مسابقات در استان خوزستان است برگزار شده و مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در روزهای یکم و دوم اسفندماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 1791827

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha