۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۲۲

شریفی تاکید کرد:

رسانه ها جاذبه های گردشگری استان البرز را معرفی کنند

رسانه ها جاذبه های گردشگری استان البرز را معرفی کنند

کرج – خبرگزاری مهر:  مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان البرز بر لزوم ورود رسانه ها برای معرفی جاذبه های گردشگری این استان به مسافران نوروزی و ساکنان البرز تاکید کرد.

احد شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این مطلب به یکی از اهرم های قدرتمند در توسعه صنعت توریسم و گردشگری اشاره کرد و گفت: کشورهای توسعه یافته کنونی که در حوزه گردشگری از درآمدهای سرشاری برخوردار اند، تبلیغات و اطلاع رسانی را محور برنامه ریزی های خود قرار داده اند.

وی افزود: برهمین اساس در این کشورها نقش رسانه ها و مطبوعات به عنوان مهترین ابزارهای توسعه صنعت گردشگری بی بدیل است.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری البرز خاطر نشان کرد: کشورهای سرآمد در حوزه گردشگری و توریسم با استفاده از رسانه ها جاذبه های گوناگون تاریخی ، گردشگری ،فرهنگی وهنری و ... خود را  به تصویر می کشند و از ظرفیت های خود به بهترین شکل بهره مند می شوند و درآمدهای سرشاری را عاید کشورشان می سازند.

احد شریفی با اشاره به پتانسیل ها و جاذبه های گردشگری استان البرز بر ضرورت ارتباط هرچه بیشتر مسئولان با رسانه ها تاکید کرد وگفت: وجود چهارمین جاده زیبای جهان (چالوس) ، موزه ها ، باغ پرندگان ، باغ لاله ها ، دریاچه نمک اشتهارد و... در این استان به عنوان بخشی از جاذبه های البرزاست؛ اما آن طور که باید و شاید به مردم شناسانده نشده است.

وی افزود:  مسئولان امر می بایست با ورود رسانه ها به این حوزه و شناساندن جاذبه های گردشگری استان البرز وارد عمل شوند.

کد خبر 2023811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha