۱۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۰۵

ارتباط میراث فرهنگی و گردشگری استان البرز با رسانه ها وارد فاز جدیدی می شود

ارتباط میراث فرهنگی و گردشگری استان البرز با رسانه ها وارد فاز جدیدی می شود

کرج – خبرگزاری مهر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر دائمی تسهیلات سفر استان البرز گفت: از سالجاری این اداره کل در قالب برنامه های مدونی تعامل خود را با خبرگزاری ها، رسانه های مکتوب ، پایگاه های خبری، صدا و سیما و..جهت معرفی هر چه بیشتر جاذبه های گردشگری این استان آغاز خواهد کرد.

احد شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره فعالیت های این ستاد در ایام نوروز گفت: ستاد دائمی تسهیلات سفر استان البرز از 23 اسفند ماه در قالب 17 کارگروه در ایام نوروز کار خود را آغاز کرد و تا 15 فروردین ماه که آخرین مسافران نوروزی به استان های مقصد خود باز می گردند، فعالیت دارد .

وی افزود: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی، فعالیت این ستاد نیز کلید خورد و پایگاه خبری نیز به عنوان پل ارتباطی با رسانه ها فعال گردید.

شریفی بیان كرد: كارگروه خبری ستاد تسهیلات نوروزی البرز ارتباط تنگاتنگی را  با رسانه های مجازی مطرح در كشور برقرار كرده و خبرها و گزارش های استان را به سرعت در فضای مجازی منتشر می سازد.

وی افزود: همچنین با هماهنگی های بعمل آمده از نوروز امسال  ویژه برنامه هایی با رویكرد معرفی جاذبه های گردشگری استان همه روزه از رادیو و سیمای استانی پخش می شود و كارشناسان اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در مورد راه های توسعه ی صنعت گردشگری در استان به بحث و گفتگو می پردازند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز، سی و یکمین استان کشور را سرشار از جاذبه های گردشگری دانست و افزود: در این بین رسانه ها نقش قابل توجهی را برای  نمایاندن پتانسیل های استان البرز خواهند داشت.

وی عنوان کرد: از سالجاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان در قالب برنامه های مدونی تعامل خود را با خبرگزاری ها، رسانه های مکتوب ، پایگاه های خبری، صدا و سیما و..جهت معرفی هر چه بیشتر جاذبه های گردشگری استان آغاز خواهند کرد. 

کد خبر 2024577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha