۱۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۴۵

سرهنگ غلامی:

اصفهان جزو بالاترین حوزه‌های تصادف‌خیز کشور است

اصفهان جزو بالاترین حوزه‌های تصادف‌خیز کشور است

اصفهان- خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: اصفهان جزو بالاترین حوزه‌های تصادف‌خیز موجود در سطح کشور به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین غلامی ظهر شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار داشت: پلیس راهور در تمام جلسات برگزار شده در استانداری و شهرداری اصفهان در راستای ستاد تسهیلات نوروزی حضور داشته است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه نیروی انتظامی در نوروز امسال نیز همانند سال‌های گذشته در راستای ایجاد امنیت در سطح شهر از آمادگی کامل برخوردار بوده است و آموزش نیرو‌های انتظامی، ساماندهی وضعیت مسافران نوروزی و راهنمایی آنها در سطح شهر از جمله برنامه‌های اجرایی پلیس راهور اصفهان در ایام نوروز امسال به شمار می‌رود، افزود: نیرو‌های پلیس راهور شهرستان اصفهان در ایام نوروز امسال در تمام معابر موجود در سطح شهر حضور داشته‌اند.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان با تاکید بر اینکه نوروز امسال پلیس راهور دو اقدام جدی را در دستور کار خود داشته است، بیان داشت: روان‌سازی ترافیک و اجرای محدودیت‌های ترافیکی در ورودی‌های به میدان امام (ره) از جمله اقدامات جدی پلیس راهور شهرستان اصفهان در ایام نوروز امسال به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه ساماندهی خروجی‌ها و ورودی‌های پارکینگ‌ها و پمپ بنزین‌های موجود در سطح شهر نیز از جمله اقدامات صورت گرفته توسط پلیس راهور شهرستان اصفهان در ایام نوروز امسال محسوب می‌شود، ادامه داد: تمام این اقدامات در راستای روان‌سازی ترافیکی در سطح شهر انجام شده است.

غلامی اشاره به اینکه از اسفند ماه سال گذشته حدود 40 نفر از نیرو‌های پلیس راهور اصفهان در محدوده فاز دم خط یک BRT اصفهان در راستای روان‌سازی ترافیک موجود در این محدوده فعال بوده‌اند، اضافه کرد: اصفهان جزو بالاترین حوزه‌های تصادف‌خیز موجود در سطح کشور به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: اصفهان به دلیل برخوردار بودن از جاده‌های ترانزیتی با تعداد بالایی از خودرو‌های عبوری از جاده‌ها مواجه بوده است.

 

کد خبر 2026807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha