۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۸:۴۵

گرایلو خبرداد:

نجات جان سه نفر از کارون توسط تیم تجسس و نجات بندر خرمشهر

نجات جان سه نفر از کارون توسط تیم تجسس و نجات بندر خرمشهر

خرمشهر – خبرگزاری مهر: معاون دریایی و بندری اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: گروه های تجسس و نجات دریایی این ادار کل جان سه مسافر قایقهای تفریحی را در رودخانه کارون نجات دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب گرایلو اظهار کرد: به رغم تمهیدات صورت گرفته از سوی این اداره کل بندر خرمشهرو همکاری شهرداری و نیروی انتظامی، به دلیل عدم رعایت هشدارهای ایمنی به هنگام سوار و پیاده شدن مسافران، سه نفر از سرنشینان قایقهای تفریحی در رودخانه کارون به آب افتادند.

گرایلو ادامه داد: با توجه به تدابیر صورت گرفته و گشتهای دریایی منظم توسط شناور های تندرو این اداره کل، پس از وقوع این حادثه بلافاصله شناور مرکز تجسس و نجات بندر خرمشهر در محل حاضر و امدادگران اقدام به نجات جان سرنشینان قایق های تفریحی کردند.

وی با اشاره به انجام بیش از 10 هزار و 520 سفر دریایی برای 76 هزار و 150 نفر در کارون و اروند در تعطیلات نوروزی افزود: در این مدت با نظارتهای شبانه روزی گروه های ایمنی و تجسس و نجات این اداره کل و دیگر نهادهای مسئول و همکاری قایقرانان خوشبختانه همه مسافران نوروزی که از قایقهای تفریحی استفاده کردند در سلامت کامل خرمشهر را ترک کردند.
 

کد خبر 2028663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha