۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۴۸

پیام تسلیت استاندار و رئیس خانه مطبوعات به مناسبت درگذشت پدر مطبوعات هرمزگان

پیام تسلیت استاندار و رئیس خانه مطبوعات به مناسبت درگذشت پدر مطبوعات هرمزگان

بندرعباس - خبرگزاری مهر: استاندار هرمزگان و رئیس خانه مطبوعات در پیامهای جداگانه درگذشت حاج قاسم کرمی پدر مطبوعات هرمزگان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار هرمزگان در پیامی درگذشت قاسم کرمی، پدر مطبوعات استان، تسلیت گفت؛ در متن این پیام آمده است:

"خبر درگذشت حاجچ قاسم کرمی پیشکسوت گرانقدر مطبوعات هرمزگان را در کمال تاسف و تاثر شنیدم؛ بزرگمردی که در ایام حیات پربرکت خود برای ارتقا و حفظ جایگاه فرهنگی استان بسیار تلاش نمود و منشاء اثرات فراوان شد.

این مصیبت را به تمام اهالی فرهنگ و مطبوعات و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه حق تعالی برای آن مرحوم علو درجات آرزومندم."

همچنین شیرزاد عزتی رئیس خانه مطبوعات هرمزگان هم در پیامی درگذشت پدر اخلاق و مطبوعات هرمزگان را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

"درگذشت اسوه اخلاق و اعتدال حاج قاسم کرمی اهالی رسانه را در غم فراغ خود داغدار کرد.

این مرد فرزانه به عنوان پدر معنوی و بنیانگذار مطبوعات استان هرمزگان همواره مشی معتدل و اخلاق او زبانزد همه بود. به رغم برخورداری از امتیازات و جایگاه قانونی هیچ گاه از رویه مردمی بودن دور نشد. رسانه ها به دلیل ویژگی های خاصی که دارند همواره  اشخاص حقیقی وحقوقی در بخش های مختلف توقعات متفاوتی از آنها داشته که روزنامه صبح ساحل بعنوان یک روزنامه قدیمی در استان نیز از این قاعده مستثنی نبود اما حاج قاسم کرمی با مشی اعتدال گرای خود همواره اجازه نداد درنشریه‌اش کسی تخریب شود ازطرفی روزنامه را نیز نردبان ترقی ناصواب کسی قرار نداد.

به هر روی آغاز سال 92 با از دست دادن این مرد بزرگ داغی جانسوز برای عموم مردم استان است.چرا که روزنامه اش عنوان "روزنامه مردم هرمزگان" را زینت خود قرار داده بود و ازسویی  فعالان عرصه رسانه با خاطرات خوشی که از آن اسوه صبر واستقامت دارند داغی دوچندان بر دل دارند.

اینجانب این مصیبت غم انگیز را به عموم ارادتمندان حاج قاسم ، فعالان رسانه خصوصاً خانواده محترمشان تسلیت می گویم و از خداوندمتعال برای آن مرحوم  غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل  خواستارم."

 

 

کد خبر 2029194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha