۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۹:۲۷

نوروزی فر:

بیش از 700برنامه با محوریت برنامه های بسیج جامعه زنان در استان سمنان برگزار می شود

بیش از 700برنامه با محوریت برنامه های بسیج جامعه زنان در استان سمنان برگزار می شود

سمنان - خبرگزاری مهر: مدیر کل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری سمنان با اشاره به برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر افزود: 760 برنامه با محوریت برنامه های بسیج جامعه زنان در این هفته برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهین نوروزی فر ظهر یکشنبه در نشست بررسی برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در محل استانداری سمنان، گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی، برنامه های علمی و تحقیقاتی، آئین های تقدیر، نمایشگاه، مسابقات ورزشی و فرهنگی و ... از برنامه های در نظر گرفته شده طی هفته بزرگداشت مقام زن در استان سمنان است.

وی افزود: در این هفته همایش "توانمندسازی خانواده و سلامت" پایدار از سوی دفتر امور خانواده و بانوان استانداری سمنان برگزار می شود.

مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری سمنان گفت: گسترش فرهنگ و سیره فاطمی، معرفی الگوهای اسلامی به زنان، تجلیل از مادران نمونه، تبیین حجاب اسلامی و تاکید بر جایگاه و نقش زن در جمهوری اسلامی اهداف برگزاری این هفته است.

به گفته نوروزی فر، نگاه جمهوری اسلامی به زن مسلمان تاکید بر نقش محوری زن در تحکیم بنیان خانواده است و به زن نگاه ارزشی و انسانی دارد.

وی خواستار ترویج فرهنگ فاطمی در هفته زن شد و گفت: برنامه های این هفته باید به معرفی بیشتر سیره فاطمی معطوف باشد.

مدیر کل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری سمنان، خلا زندگی امروزی را بی توجهی به فرهنگ فاطمی عنوان کرد و ادامه داد: باید برای اطلاع رسانی نحوه حجاب، شرایط زندگی و ویژگی های حضرت فاطمه در این هفته تلاش شود.

نوروزی فر تصویب احداث مجتمع فرهنگی اجتماعی بانوان را از دستاوردهای چهارمین سفر ریاست جمهوری به این استان عنوان کرد و اظهار داشت: سفر چهارم رئیس جمهوری و دولت به این استان برکات فراوانی داشت که توجه به امور بانوان با تصویب احداث مجتمع فرهنگی و اجتماعی برای بانوان استان از نتایج این سفر بود.

در این نشست در خصوص اجرای طرح رحمت و برنامه های هفته بزرگداشت زن و روز مادر در استان سمنان با حضور کاشناسان بانوان فرمانداری ها و مربیان طرح رحمت تبادل نظر شد.

کد خبر 2037538

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha