۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۰۱

ولایتی در گفتگو با مهر:

موفقیت کشور، نتیجه قطعی ائتلاف است/ هر چه می‌گذرد امیدمان به پیروزی بیشتر می‌شود

موفقیت کشور، نتیجه قطعی ائتلاف است/ هر چه می‌گذرد امیدمان به پیروزی بیشتر می‌شود

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نتیجه ائتلاف هر چه باشد منجر به موفقیت برای کشور می‌شود.

علی اکبر ولایتی در گفتگو با خبرنگار مهر یکی از مهمترین برنامه‌های دولت خود را پرداختن به مشکلات استان خوزستان دانست و اظهار کرد: ساماندهی مشکلات مردم از جمله مشکل آب، فاضلاب، بیکاری و تورم از مهمترین برنامه‌های ما است.

ولایتی همچنین افزود: اختصاص درصدی از پول نفت که مجلس برای عمران خوزستان در نظر گرفته است نیز از برنامه‌هایی است که ما به آن متعهد خواهیم بود.

وی یادآورد شد: این استان دروازه ورود تشیع به ایران است و از این طریق محبت و پیروی از اهل بیت(ع) ترویج یافت و همواره در ادوار مختلف ما شاهد ایستادگی مردم خوزستان از جمله مردم عرب که در ایستادگی و مقاوت در برابر بیگانگان شهره هستند.

ولایتی در پاسخ به سئوالی در رابطه با ائتلاف با دیگر کاندیداها گفت: ائتلاف منجر به ایجاد دولتی مقتدر خواهد شد. دولتی قوی که با رای خوب در دور اول انتخاب شود.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ابراز امیدواری کرد و گفت: ما با امیدواری به آینده نگاه می‌کنیم و  هر چه می‌گذرد امیدمان به پیروزی بیشتر می‌شود این در حالی است که عده‌ای ممکن است در داخل و خارج در تبلیغات منفی تلاش کنند اما مردم ما نشان دادند که همیشه در کنار نظام هستند.

وی افزود: کشور نیاز به یک دولت معتدل، مقتدر، متدین، مدبر و اهل اندیشه و مشورت دارد. در ساماندهی مسائل خوزستان. این مشکلات باید حل شود. همه اینها جز برنامه هایی است که انشالله دولت قوی در آینده انجام خواهد داد و ما به آن متعهد هستیم.

این کاندیدای ریاست جمهوری اظهار کرد: با توجه به فرمایشات رهبر مبنی‌بر سال حماسه سیاسی از اهالی خوزستان و عشایر آن انتظار و توقع داریم که همچون گذشته حضور خود را در این حماسه نشان دهند.

ولایتی گفت: مردم غیور خوزستان همواره همگام با نظام جمهوری اسلامی بودند. این مردم در دوران دفاع مقدس با مقاومت های مثال زدنی که از خود نشان دادند تعهد خود را به دین و میهن شان نشان دادند.

 

 


 

کد خبر 2055266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha