۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۵۶

مالکی خبر داد:

تماس تلفنی هیات مدیره پرسپولیس با دایی/ سرمربی راه آهن موافق است

تماس تلفنی هیات مدیره پرسپولیس با دایی/ سرمربی راه آهن موافق است

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه محمد رویانیان با مالک راه آهن برای حضور دایی در پرسپولیس به توافق رسیده بود، گفت: دایی در تماس تلفنی در جلسه هیات مدیره موافقتش را برای حضور در پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فداحسین مالکی در حاشیه جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که بعد از ظهر امروز در دفتر ستاد مبارزه با قاچاق کالا برگزار شده است اظهار داشت: مالک باشگاه راه آهن موافقت ضمنی خود را با حضور دایی در پرسپولیس اعلام کرده بود. در واقع ایشان گفته بودند در صورتی که علی دایی خودش موافق حضور در پرسپولیس باشد، ما هم موافق هستیم.

وی ادامه داد: در جلسه هیات مدیره امروز به صورت تلفنی با علی دایی صحبت کردیم و ایشان برای حضور در پرسپولیس موافقت کرد. جمع‌بندی های بعدی را بعد از صحبت‌های تلفنی با مدیران راه آهن اعلام می‌کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه گزینه هیات مدیره تا اینجای کار علی دایی است، گفت: ما هماهنگی‌های تلفنی را با زنجانی مالک باشگاه انجام داده‌ایم. همانطور که گفتم زنجانی هم حضور دایی در پرسپولیس را به موافقت خود ایشان منوط کرده بود.

مالکی در پاسخ به این سئوال که اگر دایی سرمربی شود، تکلیف محمد مایلی کهن چه خواهد شد، یادآور شد: اگر دایی سرمربی شود ما به نوع دیگری در خدمت مایلی کهن خواهیم بود!

وی که با بخش خبری 14:30 شبکه خبر صحبت می‌کرد همچنین سفارش وزارت ورزش درباره مایلی کهن را رد کرد و افزود: تا به حال چیزی از وزارت ورزش به ما منعکس نشده است.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های رئیسی کیا مدیرعامل باشگاه راه آهن مبنی بر مخالفت این باشگاه برای حضور دایی در پرسپولیس تاکید کرد: به هر حال نظر نهایی  را باید خود دایی بدهد. احترام به باشگاه راه آهن در دستور کار ما بوده است و باید رضایت این آقایان هم جلب شود.

مالکی در پایان گفت: باید جلسه‌ای بین مسئولان باشگاه راه آهن و همچنین جلسه‌ای بین این باشگاه با باشگاه پرسپولیس برگزار شود تا این مشکل حل شود. حالا یا دایی بر اساس قراردادش در راه آهن می‌ماند و یا بر اساس توافق به پرسپولیس می‌آید.

کد خبر 2059091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha