۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۲۶

داوود عزت‌ور:

باید صدای ورزشکاران ناشنوا، بیماران خاص و پیوند اعضا شنیده شود

 باید صدای ورزشکاران ناشنوا، بیماران خاص و پیوند اعضا شنیده شود

مدیر امور پشتیبانی فدراسیون ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: باید صدای ورزشکاران این گروه‌ها شنیده شود چرا که آنها نیازمند توجه و حمایت بیشتر می‌باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این روزها کلیه تیم‌های ورزشی ناشنوایان و پیوند اعضا برای حضور در دو رویداد مهم المپیک ناشنوایان و مسابقات جهانی پیوند اعضا در اردوهای آمادگی به سر می‌برند. امور پشتیبانی فدراسیون یکی از پرمشغله‌ترین بخش‌های این مجموعه است تا بتواند تدارکات لازم را برای رفاه هر چه بیشتر این ورزشکاران فراهم سازد.

داوود عزت ور مدیر امور پشتیبانی فدراسیون در این خصوص اظهار داشت: ناشنوایان به عنوان گروهی از اقشار آسیب پذبر جامعه نیازمند توجه و نگاه ویژه ی مسئولان ، مردم و خانواده‎ها هستند. این گروه با ارائه توانمندی‌های خود در زمینه‌های مختلف خصوصا ورزش توانسته‌اند ارتباط خود را با جامعه حفظ نمایند.

وی در ادامه در خصوص ورزشکاران پیوند اعضا و بیماران خاص گفت: باید صدای ورزشکاران این گروه نیز به شکل ویژه ای شنیده شود؛ کسانی که زندگی مجدد یافته و به دنبال حفظ بقا و اثرگذاری در جامعه هستند، نیازمند توجه و حمایت بیشتر می‌باشند.

عزت ور همچنین خاطرنشان کرد: فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا از جمله سازمان‌هایی است که تلاش دارد به این دو قشر توجه خاصی داشته باشد، چرا که شناسایی و پرورش توانمندی‌های  ورزشی این گروه از جامعه نه تنها می‌تواند به آنها امید حضور در جامعه و زندگی ببخشد بلکه این امکان را ایجاد مي‌کند كه در مجامع جهانی و بین المللی نیز پرچم مقدس کشورمان به اهتزاز درآید.

مدیر امور پشتیبانی فدراسیون در پایان گفت: تدارکات و پشتیبانی چنین حجم کاری با رشته های متنوع در قالب دو کاروان و به طور همزمان کار بسیار سنگینی است که کرم الله علیمرادی و رمضانعلی دولو رئیس و دبیر فدراسیون به همراه کادر فنی و کلیه همکاران فدراسیون در چند ماه اخیر به دوش داشته‌اند و تمام تلاش خود را برای رفاه و تقویت هر چه بیشتر ورزشکاران انجام م‌ دهند تا با آمادگی کامل راهی این مسابقات شوند و بهترین نتیجه را کسب کنند.

المپیک ناشنوایان قرار است مردادماه سال جاری در کشور بلغارستان برگزار شود.

کد خبر 2067502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha