۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۰۲

آیت الله خاتمی:

مهمترین رسالت روحانیت جلوگیری از فساد و فحشا در جنگ نرم دشمنان است

مهمترین رسالت روحانیت جلوگیری از فساد و فحشا در جنگ نرم دشمنان است

شیراز – خبرگزاری مهر: عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری گفت: مهمترین رسالت روحانیت در جنگ نرم دشمنان بر علیه نظام، جلوگیری از فساد و فحشاست.

به گزارش خبرنگار مهر،آیت الله احمد خاتمی ظهر سه شنبه در همایش فصلی روحانیون و ائمه جماعات استان فارس با اشاره به اینکه دشمنان از سال های پیش قصد ضربه زدن به نظام را دارند یادآور شد: دشمنان زمانیکه نتوانستند از جنگ سخت برای پیروزی بر علیه نظام جمهوری اسلامی استفاده کنند به فکر استفاده و افزایش فشارها با استفاده از جنگ نرم افتادند.

وی افزود: 30 سال قبل رژیم صهیونیستی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی جلسات و قطعنامه های فراوانی را مصوب کرد که در طی آن فساد و فحشا را در جهان توسعه دهد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: آنان به این خیال بودند که با این حرکت می توانند ایران را تحت تاثیر خود قرار دهند و امروز این رژیم همچنان این برنامه توسعه فساد و فحشا را مد نظر قرار داده است.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: تنها راه مقابله با اینگونه تفکرات و دشمنی ها این است که از یاران واقعی امام زمان(عج) باشیم و به دین داری خودمان افتخار کنیم.

عضو خبرگان رهبری یادآور شد: بانوان نیز می توانند با حفظ و توجه به حجاب خود افتخاری دیگر در مقابله با دشمنان را برای نظام جمهوری اسلامی رقم بزنند.

وی تصریح کرد: اما در این میان باید به نقش والای روحانیت نیز توجه ای ویژه داشت زیرا جایگاه روحانیت در کشور ما جایگاه والایی است و آنها هستند که می توانند مردم را در مقابله با این دشمنی ها راهنمایی کنند.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: امروز بیش از 100 شبکه ماهواره ای فارسی زبان دین اسلام را هدف قرار داده اند و از طرفی دیگر شبکه های غربی نیز اخلاق زدایی و دین زدایی را پیگیری می کنند.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با اشاره به سربلندی مردم ایران پس از انتخابات هفته گذشته، گفت: حضور 72 درصدی ملت ایران در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری تمامی معادلات دشمنان را بر هم زد.

وی تصریح کرد: با توجه به تمامی تلاش دشمنان در جهت بی رونق نشان دادن انتخابات باز هم ملت ایران ثابت کردند که مردمی ولایت پذیر هستند.

کد خبر 2083576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha