۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۵۶

تیم فوتبال بزرگسالان استیل آذین واگذار شد

تیم فوتبال بزرگسالان استیل آذین واگذار شد

حسین هدایتی تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه استیل آذین را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و بنا به گزارش سایت رسمی باشگاه استیل آذین، حسین هدایتی به همراه مدیر عامل و نجفی وکیل باشگاه با حضور در فدراسیون فوتبال و طی جلسه‌ای با علی کفاشیان تیم بزرگسالان باشگاه استیل آذین که در لیگ دسته دوم قرار دارد، را به فدراسیون فوتبال واگذار کرد. همچنین مقرر شد فدراسیون محترم فوتبال از محل درآمد امتیاز تیم مذکور، اقدام به پرداخت تمامی هزینه‌‎های حضور این تیم در لیگ دسته دوم کند.

ریاست محترم فدراسیون فوتبال ضمن قبول این واگذاری در خصوص برخی از پرونده‌های استیل آذین پیگیری کردند که توضیحات لازم در خصوص کلیه موارد داده شد. نامه مربوط به این واگذاری به شرح زیر است:

احتراما"پیرو جلسه مورخه 15/5/ 1392 درمحل دفتر فدراسیون فوتبال و با حضور حضرتعالی و اینجانب حاج حسین هدایتی دولابی مالک باشگاه استیل آذین و آقای احمد علی سهرابی مدیر عامل محترم باشگاه، مقرر شد امتیاز تیم فوتبال دسته دومی بزرگسالان استیل آذین بطور کامل در ید اختیار جنابعالی قرار گیرد تا هر گونه که صلاح می‌دانید، بفروش برسانید. در صورت فروش مبلغ مورد نظر در خزانه فدراسیون قرار گرفته تا با معارضان احکامی که در کمیته انضباطی و استیناف، این باشگاه محکوم شده توافق حاصل کنید.

لذا با ارسال این نامه به محضر شما تقاضا داریم هرچه سریعتر و تا قبل از شروع مسابقات لیگ دسته دو کشور، دستور فرمائید اقدام شایسته صورت گیرد.
 
 
 
 

کد خبر 2129131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha