۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۰

حجت الاسلام بهشتی نژاد در گفتگو با مهر:

سخنرانی روحانی در نیویورک بر اساس فرمایشات رهبری بود

سخنرانی  روحانی در نیویورک بر اساس فرمایشات رهبری بود

اصفهان - خبرگزاری مهر: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت:سخنرانی روحانی در نیویورک بر اساس محوریت سخنان رهبری در بحث نرمش قهرمانانه و دفاع از اصول و منافع ملی صورت گرفت.

حجت الاسلام سید حسین بهشتی نژاد در گفتگو با مهر در خصوص ارزیابی از سفر اخیر رئیس جمهور به نیویورک اظهار داشت: اعتقاد دارم که روحانی سخنرانی ها و برنامه های خود در سازمان ملل را بر محوریت سخنان رهبری در خصوص نرمش قهرمانانه به پیش برد.

وی با بیان اینکه این سفر برای کشورمان حساس و سرنوشت ساز بود، افزود: رئیس جمهور کشورمان با ادبیاتی متفاوت و متین به نوعی از موضع هسته ای ایران دفاع کرد که اصلا عقب نشینی از اصول و منافع ملی در آن دیده نمی شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: مجموعه نخبگان و عامه مردم از عملکرد روحانی در این سفر راضی هستند اما قضاوت در موارد خاص در کوتاه مدت دشوار است و  فعلا نظر قطعی نمی توان داد.

حجت الاسلام بهشتی نژاد در خصوص مکالمه تلفنی روحانی با اوباما اظهار گفت: معتقدم که مکالمه انجام شده از موضع قدرت ایران صورت گرفته چرا که رئیس جمهور  آمریکا تقاضا کننده و شروع کننده این گفتگو بوده است.

وی یادآور شد:بر اساس اقوال و سخنان مختلف ارایه شده توسط رسانه ها و خبرنگاران در نیویورک این آمریکایی ها بودند که تا دقایق 90 به دنبال رایزنی با مقامات ایرانی برای تحقق این مکالمه بوده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: البته نباید از شیطنت های دشمن نیز غافل شویم و همواره مقامات دولتی در مذاکرات خود با طرف خارجی هوشمندی خود را حفط کنند.

 

کد خبر 2145134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha