۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۲۰:۲۹

اولین مصاف گسترش فولاد برابر ملوان/ آبی ها به یک امتیاز هم رضایت می دهند

اولین مصاف گسترش فولاد برابر ملوان/ آبی ها به یک امتیاز هم رضایت می دهند

تبریز خبرگزاری مهر: تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در شرایطی به دیدار تیم ملوان بندر انزلی می رود که این بازی اولین مصاف تاریخ دو تیم به حساب می آید.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور پس از یک هفته تعطیلی عصر پنجشنبه با انجام سه بازی وارد هفته سیزدهم می شود و طی آن در یکی از این بازی ها تیم گسترش فولاد تبریز در انزلی به دیدار تیم ملوان می رود.

تیم گسترش فولاد که آخرین بازی خود در لیگ برتر را برابر تیم سایپا انجام داد و دو بر یک شکست خورد، با این انگیزه راهی انزلی شده که بتواند حداقل یک امتیاز از میزبان خود بگیرد.

اگرچه این روزها، تیم ملوان حال و روز خوبی ندارد اما کسب یک امتیاز از زمین حریف می تواند برای خطیبی و شاگردان نتیجه ای خوب و رضایتبخش قلمداد شود. پیروزی یا حتی تساوی در خانه ملوان می تواند جایگاه ششمی گسترش فولاد را حداقل برای یک هفته تضمین کند اما شکست آبی های تبریز در شمال کشور احتمال دارد این تیم را تا کمربند میانی جدول پایین بیاورد.

در سوی مقابل اما تیم ملوان همانطور که اشاره شد، روزهای خوبی را تجربه نمی کند و دراگان اسکوکیچ سرمربی کروات این تیم تاکنون نتوانسته به موفقیتی دست پیدا کند. کسب تنها 9 امتیاز از 11 بازی، آماری است که این مربی کروات و جوان از خود بر جای گذاشته و باعث نارضایتی هواداران ملوان شده است. این نتایج ضعیف البته کار را تا جایی پیش برد که بحث اخراج اسکوکیچ هم مطرح شد اما پس از یکی، دو روز این مربی بار دیگر در تمرینات ملوان حاضر شد و کارش را دوباره از سر گرفت.

ملوان تیمی است که به حمایت از سوی هوادارانش شهره است و به واقع حتی تیم های بزرگ هم در بازی مقابل این تیم آن هم در انزلی دچار مشکل می شوند. فارغ از وضعیت آب و هوایی و شرایط اغلب نامناسب زمین مسابقه در انزلی بویژه در فصول بارانی، حمایتی که هواداران از تیم ملوان دارند نقطه قوتی برای این تیم محسوب می شود و در سوی مقابل تیم حریف تحت فشار قرار می گیرد.

هم اکنون تیم گسترش فولاد با 16 امتیاز از 12 بازی در رده ششم جدول لیگ برتر قرار دارد و ملوانی ها با 9 امتیاز تیم پانزدهم و یکی مانده به انتهای جدول هستند. بی گمان تیم میزبان مصاف پنجشنبه انزلی برای کسب سه امتیاز و فرار از پائین جدول تلاش خواهد کرد. آن هم در شرایطی که بازی های دو تیم همسایه جدولی ملوان، یعنی راه اهن و فجرسپاسی 10 امتیازی در خانه حریفانشان خواهد بود و جالب تر اینکه فجرسپاسی به عنوان تیم چهاردهم جدول با تیم قعرنشین مس بازی خواهد کرد و راه آهن در زمین تیم استقلال خوزستان رده یازدهمی به میدان خواهد رفت.

دیدار تیم های گسترش فولاد و ملوان بندرانزلی که اولین پیکار رسمی دو تیم به شمار می آید، با قضاوت البرز حاجی پور به انجام خواهد رسید. علیرضا ایلدروم و محمد راهی، به عنوان کمک داور و محمد ملکی نیز به عنوان داور چهارم، حاجی پور را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.

این دیدار از چارچوب بازی های هفته سیزدهم و از ساعت 15:45 در انزلی برگزار خواهد شد.
 

کد خبر 2156678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha