۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۱۴

فردا در آبادان/

کنسرت "شبانه ای با تو" با حضور مجید خراطها و نصراله رادش برگزار می شود

کنسرت "شبانه ای با تو" با حضور مجید خراطها و نصراله رادش برگزار می شود

آبادان – خبرگزاری مهر: کنسرت "سبانه ای با تو" با حضور مجید خراطها و نصراله رادش از بازیگران مطرح کشورمان پنجم آبان ماه در آبادان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت فرهنگی هنری سایبان هنر طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و مجوز صادر شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبادان در نظر دارد کنسرت موسیقی مجید خراطها را فردا یکشنبه پنجم آبان ماه در محل مجموعه ورزشی بانوان آبادان واقع در جنب سینما نفت آبادان برگزار کند.

به گفته مدیر شرکت فرهنگی هنری سایبان هنر این برنامه قرار بود روز یکم آبان ماه  برگزار شود که به دلایل فنی اجرای این کنسرت به روز یکشنبه ۵ آبان موکول شد.

ایمان شیرعلی با اشاره به نامگذاری این کنسرت با عنوان “شبانه ای با تو”  اظهار کرد: در این برنامه علاوه بر اجرای موسیقی از نصراله رادش هنرمند دوست داشتنی آبادانی نیز دعوت شده که در بین دو بخش اجرای موسیقی، به اجرای برنامه بپردازد تا در مجموع بتوانیم لحظات فرح بخشی را برای شهروندان آبادانی رقم بزنیم.

 این برنامه در دو سانس و در ساعات ۱۸ و ۲۰ برگزار می شود و بهای هر تیکت بلیط ۲۰ هزارتومان در نظر گرفته شده است و ارگان ها و سازمان هایی که به صورت انبوه اقدام به تهیه بلیت کنند از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

مدیر شرکت فرهنگی هنری سایبان هنر اجرای این کنسرت را با بهره گیری از حمایت ها و راهنمایی های اعضای شورای فرهنگ عمومی به ویژه امام جمعه آبادان، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار و رییس شورای شهر آبادان دانست.

کد خبر 2162571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha