۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۲۵

فیلم زنده‌یاد ناصرحجازی ساخته می‌شود؛

بازدید رئیس شورای شهر از مرغوبکار/ تقدیر فتح‌الله‌زاده از مسجد جامعی

بازدید رئیس شورای شهر از مرغوبکار/ تقدیر فتح‌الله‌زاده از مسجد جامعی

رئیس شورای شهر تهران، به همراه شهردار منطقه 16 صبح امروز جمعه به دعوت از مسئولان مجموعه ورزشی مرغوبکار، در این مجموعه حضور پیدا کرده‌ و از وضعیت و شرایط آن بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مسجد‌جامعی، رئیس شورای شهر تهران به همراه سیدمحسن اسدی، شهردار منطقه 16 و برخی از مسئولان دیگر صبح امروز جمعه به دعوت مجموعه ورزشی مرغوبکار در این مجموعه حضور پیدا کرده‌ و از وضعیت و شرایط این مجموعه بازديد کردند.

امیر رفیعی، مدیر مجموعه ورزشی مرغوبکار در گفتگو با سایت باشگاه استقلال در این باره اظهار داشت: آقای مسجد‌جامعی، مهندس اسدی و تیم همراهی‌شان لطف کرده و با دعوت ما در مجموعه ورزشی مرغوبکار حضور پیدا کردند. در این بازدید بنده به عنوان مدیر مجموعه ورزشی مرغوبکار شرایط این مجموعه و بافت قدیمی آن را توضیح دادم که در نهایت مسجدجامعی قول مساعد دادند تا با همراهی شهرداری منطقه 16 همکاری‌های لازم را جهت بازسازی این مجموعه ورزشی داشته باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: در بخش دیگری از این صحبت، آقای مسجدجامعی اعلام کردند شورای شهر و شهرداری تهران همکاری لازم را جهت ساخت فیلم زنده‌یاد ناصرحجازی خواهند داشت و یکی از حامیان مالی ساخت فیلم خواهند بود.

مدیر مجموعه ورزشی مرغوبکار همچنین افزود:‌ باید از آقای مسجد‌جامعی و شهردار منطقه 16 تشکر ویژه‌ای داشته باشم که قول مساعدی دادند تا به بازسازی مجموعه ورزشی مرغوبکار و ساخت فیلم زنده‌یاد ناصرحجازی کمک کنند.

رفیعی همچنین گفت: از حمید استیلی و بهنام ابوالقاسم‌پور هم که به عنوان تیم‌ همراهی شهرداری تهران که در این مراسم شرکت کردند، تشکر می‌کنم. توجه ویژه‌ای که رئیس شورای شهر و شهردار منطقه 16 به نوجوانان، جوانان منطقه و تیم‌های پایه‌ای دارند، قابل تقدیر است و ما از این نگاه دلسوزانه ممنونیم.

علی فتح‌الله‌زاده هم در خصوص حضور رئیس شورای شهر تهران و شهردار منطقه 16 در مجموعه ورزشی مرغوبکار گفت: به خاطر توجه ویژه‌ای که این عزیزان به تیم‌های پایه‌ای و مهیا کردن امکانات لازم در این زمینه دارند، تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: بنده به دلیل بیماری یکی از بستگان مجبور شدم به شهرستان سفر کنم، به خاطر همین از این دوستان عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم در مرغوبکار در کنارشان باشم.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین گفت:‌ آقای مسجد‌جامعی یکی  از سربازان و ایثارگران نظام هستند که با روحیه‌ای بسیجی در هر سنگری که لازم باشد، منشأ خدمات و برکات بسیار بوده و خواهند بود. ایشان همیشه در کمک به قشر عظیم جوان پیشقدم بودند و ان‌شاءا... حتماً به محض بازگشت به تهران به خدمت ایشان خواهم رفت.



 


 

 
 
 

کد خبر 2179768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha