۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۷:۳۰

مدیر مجموعه ورزشی مرغوبکار:

منتظر بودجه بازسازی ورزشگاه هستیم/ 70 درصد پارکینگ تخلیه شده است

منتظر بودجه بازسازی ورزشگاه هستیم/ 70 درصد پارکینگ تخلیه شده است

مدیر مجموعه ورزشی با بیان اینکه مشکلات مطرح شده در این ورزشگاه را قبول داریم گفت: در بازدیدی که رئیس شورای شهر از ورزشگاه داشتند وعده دادند که بودجه بازسازی این ورزشگاه تامین شود که قرار است اوایل سال آینده این اتفاق رخ دهد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان جنوب غرب تهران امروز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد با وضعیتی که ورزشگاه مرغوبکار دارد، این اداره کل به دنبال پس گرفتن مجموعه از باشگاه استقلال است تا ساماندهی بهتری نسبت به بخش های مختلف این ورزشگاه داشته باشد.

مدیر مجموعه ورزشی مرغوبکار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به صحبت‌های مطرح شده از سوی سرپرست اداره کل تربیت بدنی جنوب غرب تهران گفت: بنده با بخش‌های زیادی از صحبت‌های آقای خبیری موافق هستم و مشکلات موجود در ورزشگاه را می پذیرم اما واقعیت این است که بنده از شهریورماه سالجاری مدیریت مجموعه را با هدف سالم‌سازی و بازسازی آن برعهده گرفتم و طبیعتا اگر وضعیت نابسامان نبود آقای فتح الله‌زاده از بنده نمی خواستند که مسئولیت این کار را برعهده بگیرم.

امیر رفیعی در مورد مشکلاتی که در این مجموعه ورزشی وجود دارد گفت: به هر حال این ورزشگاه سالهاست که بدون استفاده مانده و افرادی که قبلا مسئولیت داشتند رسیدگی کافی نداشتند. به عنوان نمونه این مجموعه به پارکینگ اتومبیل هایی تبدیل شده بود که وضعیت شان مشخص نبود. ما در اولین اقدام تاکنون 70 درصد پارکینگ را تخلیه کرده ایم و تا اردیبهشت ماه نیز باقیمانده اتومبیل ها که اکثرا مالکان آنها مشخص نیست از مجموعه خارج خواهند شد.

وی با بیان اینکه مسئولان شورای شهر به همراه مسجدجامعی از مجموعه ورزشی مرغوبکار بازدید کردند خاطرنشان کرد: در این بازدید گزارش کاملی از آخرین وضعیت این ورزشگاه ارائه شد و آقای مسجد جامعی دستور دادند هزینه های لازم برای بازسازی این ورزشگاه از سوی شهرداری منطقه 16 تامین شود که در حال حاضر منتظر تامین این بودجه هستیم تا از سال آینده بازسازی ورزشگاه را اغاز کنیم.

رفیعی با تاکید بر اینکه فضای مجموعه ورزشی مرغوبکار چند ماهی است که آرام شده و دیگر از آن اتفاقات ریز و درشت خبری نیست افزود: برخی افراد در دوره های گذشته آنجا را متعلق به خودشان می دانستند و دنبال منافع شخصی بودند. همین سهم خواهی باعث بروز اتفاقاتی شد که چهره نامناسبی از این ورزشگاه را ارائه کرده بود. از زمانی که بنده مسئولیت مجموعه را برعهده گرفتم تلاش کردم این افراد را از مجموعه دور کنم که خدا را شکر این اتفاق رخ داد و ماههاست که آرامش خاصی بر مجموعه حاکم شده است.

مدیر مجموعه ورزشی مرغوبکار در مورد پرداخت نشدن حقوق کارمندان نیز گفت: همانطور که قبلا اشاره کردم من صحبت های کلی آقای خبیری موافق هستم چرا که اعتقاد دارم اگر همه چیز بسامان بود دیگر نیازی به تغییر مدیریت و حضور بنده نبود. با این حال ممکن است که در همه سازمان ها و نهادها مشکلات مالی وجود داشته باشد اما اینطور نیست که ما حقوق کارمندان را نداده باشیم. ممکن است کمی دیر یا زود شود اما مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

کد خبر 2252625

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha