۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۴:۴۴

حجت الاسلام طائب:

انقلاب اسلامی نمونه تحقق وعده های الهی است

انقلاب اسلامی نمونه تحقق وعده های الهی است

شیراز - خبرگزاری مهر: رئیس قرارگاه عمار از انقلاب اسلامی به عنوان نمونه ای از تحقق وعده های الهی یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی طائب ظهر شنبه در نخستین پاسداشت شهدای محرم استان فارس با اشاره به مذاکرات اخیر 1+5 گفت: تمام منافع آمریکا با اسرائیل گره خورده اما اسرائیل امروز در چنگ مؤمنان دنیا قرار گرفته است.

وی یادآورشد: جنگ 33 روزه نشان داد که چگونه اسرائیل در معرض نابودی قرار گرفت.

رئیس قرارگاه عمار تاکید کرد: مسئولان توجه داشته باشند که باید ملت خود را شناخت و وعده‌های الهی را مشاهده کرد و به یاد داشته باشند که هرچند زمانی در مقابل جهانیان به ‌لحاظ سخت‌ افزاری امکاناتی نداشتیم اما پیروز شدیم.

حجت الاسلام طائب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید به وعده های الهی توجه ای خاص شود، گفت: عمل به وعده های خداوند و ایمان داشتن به آنها باعث جلوگیری از گمراهی می شود.

وی تصریح کرد: برای ایمان نداشتن به وعده های الهی دو پاسخ وجود دارد، نخست اینکه وعده‌ها‌ یا نسیه مطلق و یا دراز‌مدت است که نسیه مطلق همان آخرت است و خداوند نیز در قرآن ‌در آیات مختلف وعده‌ بهشت را به مؤمنان داده است.

انقلاب اسلامی نماد تحقق وعده های الهی است

رئیس قرارگاه عمار یادآور شد: برخی از وعده‌های خداوند نیز دراز‌مدت اما حتمی است،‌ همانند وعده‌های پیروزی که خداوند به مؤمنان خود ‌علیه کفار می‌ داد.

وی ایمان و عمل صالح را دو شرط اصلی برای تحقق وعده های الهی دانست و گفت: اگر مومنان به وعده‌های الهی ایمان داشته و عمل صالح پیشه کنند قطعاً خداوند یاری می‌کند و نمونه بارز آن را در طول تاریخ اسلام مشاهده کردیم و انقلاب اسلامی نیز نماد عینی تحقق وعده‌های الهی است.

حجت‌الاسلام طائب با بیان اینکه مشکل دوم دلیل ایمان نداشتن مردم  به وعده‌های الهی دروغ گویی به یکدیگر است، گفت: وجود وعده‌های دروغ و غیرممکن در میان مردم باعث شده که وعده‌های الهی را چنین ‌پندارند و وعده در ذهن افراد بشر شرطی شده و متأسفانه نسبت به وعده‌های الهی نیز اینگونه فکر می‌شود.  

رئیس قرارگاه عمار تاکید کرد: اگر به توانمندی خدا و راستگویی او ایمان داشته باشیم وعده‌هایی که داده، عالی و حتمی است.

کد خبر 2190403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha