۲۷ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۰۷

میرمرسلی:

33 برنامه ورزشی فرهنگی طی دهه فجر در نیر برگزار می شود

33 برنامه ورزشی فرهنگی طی دهه فجر در نیر برگزار می شود

نیر – خبرگزاری مهر: رئیس ورزش و جوانان نیر گفت: در طول ایام دهه فجر بیش از 33 برنامه ورزشی و همایش مرتبط با حوزه جوانان در این شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ناصر میرمرسلی عصر پنجشنبه در جلسه شورای ورزش بخش کورائیم افزود: این برنامه ها و مسابقات مختلف ورزشی توسط 12 هیئت ورزشی و ورزش و جوانان نیز در ایام دهه فجر و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این برنامه ها از سوی کمیته ورزش ستاد دهه فجر با مساعدت و پشتیبانی دیگر دستگاههای مرتبط با اداره ورزش و جوانان و حضور ورزشکاران و قهرمانان این شهرستان در رشته های مختلف 12 گانه اجرا می شود.

رئیس  ورزش و جوانان نیر برگزاری مسابقات تنیس روی میز، شمشیربازی، فوتسال، طناب کشی و همایش پیاده روی در دو بخش بانوان و آقایان را از مهمترین برنامه های ورزشی نیر در این دهه عنوان کرد.

وی خواستار برنامه ریزی و ساماندهی ورزشکاران از سوی هیئت های ورزشی فعال این شهرستان شد و تصریح کرد: حضور پرشور جوانان در برنامه های ورزشی ایام دهه مبارک فجر بر شکوه و عظمت این ایام خواهد افزود.

بخشدارکورائیم نیز در این جلسه با بیان اینکه اجرای برنامه های ورزشی پیش بینی شده برای ایام دهه فجر حمایت خواهد شد، از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهر کورائیم طی 11 بهمن ماه خبر داد.

کاظمی گفت: همچنین در این ایام یک دوره مسابقه فوتسال تحت عنوان جام فجر در محل سالن ورزشی 12 فروردین و بازی های بومی و محلی در روستاها با همکاری دهیاران و با مشارکت اداره ورزش و جوانان و پایگاههای مقاومت برگزار می شود.

کد خبر 2216025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha