۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۰۷

نمایش مستند «روی زیر زمین» در جشن تصویر سال

نمایش مستند «روی زیر زمین» در جشن تصویر سال

مستند «روی زیر زمین» به کارگردانی ماهان خمامی پور و تهیه کنندگی پالیز خوشدل یکشنبه 11 اسفند در بخش مسابقه تصویر سال در تالار جلیل شهناز در خانه هنرمندان نمایش داده خواهد شد.

پالیز خوشدل تهیه کننده فیلم مستند «روی زمین» درباره نمایش این مستند در مسابقه تصویر سال به خبرنگار مهر گفت: فیلم مستند «روی زیر زمین» به کارگردانی ماهان خمامی‌پور روز یکشنبه 11 اسفند در بخش مسابقه تصویر سال در سانس 15:30 تا 18:00 در تالار جلیل شهناز در خانه هنرمندان نمایش داده خواهد شد.             

وی با اشاره به موضوع این مستند بیان کرد: این مستند درباره زندگی 2 «بی بوی» ایرانی است که هریک از آنها در فستیوال سالانه «ردبول بی سی وان» حضور پیدا کرده و به دنبال خواسته های خود هستند.

تهیه کننده فیلم مستند «روی زمین» در ادامه صحبت های با اشاره به ماهیت «بی بوی» گفت: بی بویینگ یکی از چهار شاخه اصلی خرده فرهنگ هیپ هاپ است و همانطور که گفتم این فیلم مستند روایتگر این دو «بی بوی» ایرانی است.

خوشدل در پایان متذکر شد: مرتضی هرایینی و ماهان خمامی پور تصویربرداران، کسرا پاشایی طراح صدا و صداگذار از دیگر عوامل این فیلم مستند هستند. همچنین تدوین این فیلم سینمایی را خودم به انجام رسانیده‌ام.

کد خبر 2246005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha