۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۲۰:۱۲

عیدی انجمن حمایت از زندانیان کرج به خانواده زندانیان

عیدی انجمن حمایت از زندانیان کرج به خانواده زندانیان

کرج - خبرگزاری مهر: مديرعامل انجمن حمايت از زندانيان كرج گفت: خانواده زندانیان مرکز استان البرز در آستانه سال نو سبد غذایی و کارت هدیه دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضوان الله مرندی در حاشيه نشست اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان مرکز استان البرز که شامگاه شنبه در کرج برگزار شد، با مثبت ارزيابی کردن اين نشست گفت: توزيع سبد غذائی بر اساس طرح كمكی از قبل پيش بيني شده بين خانواده زندانيان مصوب و مقرر شده 20 كيلو گرم برنج، پنج كيلوگرم روغن و مرغ همچون ايام مبارك دهه فجر بين خانواده زندانيان توزيع شود.

وی افزود: كارت هديه تا سقف 150 هزار تومان به خانواده های زندانيان اعطا خواهد شد و علاوه بر آن طی قراردادی با يكی از توليدی های كفش در كرج و مجموع فروشگاههای به نام آن در سطح شهر مقرر شد كه فرزندان خانواده زندانيان با در دست داشتن بن بدون ذكر نام به مغازه مراجعه و خريد کنند.

مديرعامل انجمن حمايت از زندانيان كرج یادآور شد: از آغاز سال جاری تا کنون 90 ميليون تومان كمك های نقدی به خانواده زندانيان اعطا شده است.

وی در خصوص رفع نيازهای بهداشتی و درمانی خانواده زندانيان گفت: سعی شده خانواده زندانيان واجد شرايط تحت پوشش بيمه البرز قرار گيرند و همچنين افرادی كه نياز فوری به خدمات درمانی دارند بدون پرداخت مبلغی د به بيمارستان كسری مراجعه و تحت خدمات درمانی بدون سقف قرار گيرند.

مرندی با اشاره به اینکه یکی از منابع درآمد انجمن حمایت از زندانیان معاینه فنی حامی واقع در ابتدای کمال شهر کرج است، یادآور شد: این مرکز در این ایام  به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است و انتفاع آن صرف حمایت از خانواده زندانیان و زندانیان بی بضاعت می شود.

وی همچنین افزود: افرادی که مایل به کمک به این قشر دردمند و آسیب دیده هستند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 0105896441002 واریز و کمک های غیر نقدی خود را به آدرس کرج - خیابان بهار - روبروی تالار بهار آزادی تحویل دهند.

در این نشست ولی الله خبره قائم مقام بازرسی كل كشور، علی فرهادی دادستان مركز استان البرز، علی تركاشوند شهردار كرج، جبار باقری مديركل زندانهای استان و سالار كيا مديركل كميته امداد امام خمينی(ره) حضور داشتند.

کد خبر 2246857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha