۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۴۱

آیت اللهی با مهر مطرح کرد:

انتقال موضوع پرونده قهرمانی به فیفا خودزنی است/ آخرین وضعیت دستیاران کی‌روش و وینگادا

انتقال موضوع پرونده قهرمانی به فیفا خودزنی است/ آخرین وضعیت دستیاران کی‌روش و وینگادا

نایب رئیس اول فوتبال ایران با تاکید بر اینکه انتقال موضوع پرونده محسن قهرمانی به فیفا نوعی خودزنی محسوب می شود از آخرین وضعیت دستیاران کی روش و وینگادا خبر داد.

هادی آیت اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص زمان سفر وینگادا به ایران و آخرین وضعیت دستیاران وی به خبرنگار مهر گفت: وینگادا اواخر هفته آینده و پیش از آغاز سال نو در ایران حضور پیدا خواهد کرد و تکلیف نهایی در خصوص نحوه همکاری با وی و حتی امور جزئی این همکاری مشخص می شود. خواسته ما در فدراسیون فوتبال ایران این است که حتما دستیار اول وی یک ایرانی باشد و از دو مربی ایرانی دیگر نیز در کادر فنی استفاده شود، هرچند که خود وینگادا نیز می خواهد یک مربی به همراه خود بیاورد.

وی در مورد دستیار جدید کارلوس کی‌روش که طبق خواسته وی از برزیل خواهد بود، اظهار داشت: باید کی روش نفراتی را که مد نظر دارد، برای مذاکره به فدراسیون معرفی کند و ما با آوردن یک دستیار خارجی توسط وی مشکلی نداریم، ضمن اینکه خواسته  فدراسیون فوتبال از وی نیز استفاده از یک مربی قوی ایرانی در کادر فنی تیم ملی است. در هر صورت قرار شده تا پیش از آغاز سال نو وی با رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص نشستی داشته باشد تا تکلیف نهایی این موضوع مشخص شود.

آیت اللهی در خصوص انتقال موضوع پرونده محسن قهرمانی و تبانی در فوتبال به فیفا که در رسانه ها مطرح شده، گفت: من تا این لحظه نامه ای از فیفا که در خصوص پرونده محسن قهرمانی و یا تبانی در فوتبال ایران باشد را ندیده ام اما با قاطعیت می گویم انتقال چنین مسائلی به فیفا به نوعی خودزنی محسوب می شود چون اتفاقاتی که در فوتبال ایران می‌افتد خودمان توان رسیدگی به آن را داریم اما باید این نکته را هم بگویم که اگر فیفا در این خصوص مستنداتی از ما بخواهد با آن همکاری خواهیم کرد.

کد خبر 2254392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha