۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۱۳

رمان قاسم شکری و مجموعه‌شعر محمدحسین مدل مجوز گرفتند

رمان قاسم شکری و مجموعه‌شعر محمدحسین مدل مجوز گرفتند

رمان جدید قاسم شکری و مجموعه‌شعر تازه محمدحسین مدل توسط 2 ناشر شیرازی مجوز چاپ گرفته و به زودی منتشر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، «زخمی روزگار» رمان جدید قاسم شکری است که به تازگی مجوز چاپ را توسط انتشارات بامداد نو اخذ کرده و به زودی منتشر می‌شود. این کتاب بعد از چند سال انتظار بالاخره مجوز گرفته است. «بوی خوش تاريكی» و «مارمولكی كه ماه را بلعيد» عنوان 2 رمان قبلی است که این نویسنده منتشر کرده است. «زخمی روزگار» اولین کتاب از یک اثر سه‌گانه است.

راوی این رمان یک شخصیت بشقاب‌نصب‌کُن است؛ آدمی ولنگار، فراموشکار، عاشق‌پیشه، طنّاز، ساده‌دل و در وقت خودش باهوش. او با همین بضاعت در پی تغییرِ جهانی است که در آن زندگی می‌کند. با این‌که حتی نمی‌داند آرمان‌شهر چه معنایی می‌تواند داشته باشد، در ذهن و خیالش دربه‌در به دنبال چنین ناکجا آبادی است.

کتاب مورد نظر در دولت گذشته از طرف اداره‌ کتاب وزارت ارشاد، غیر مجاز اعلام شده بود که پس از روی کار آمدن دولت جدید، و با درخواست بررسی دوباره، مجوز چاپ گرفت. برای رخ دادن این اتفاق، فصل چهاردهم این رمان توسط نوییسنده مورد اصلاح قرار گرفت.

رمان «زخمی روزگار» این روزها طی همین روزها منتشر و راهی بازار نشر می‌شود.

اما کتاب دیگری که قرار است توسط یک ناشر شیرازی چاپ شود، مجموعه‌شعر جدید محمدحسین مدل است که با عنوان «سمتِ حرف» توسط انتشارات داستان‌سرا به چاپ خواهد رسید. این مجموعه هم که به تازگی مجوز  گرفته 128 شعر از سروده‌های این شاعر را شامل می‌شود. این  کتاب که ششمین مجموعه شعر از مدل است، طی اولین روزهای بهار 93 راهی بازار می‌شود.

«گفتگوهای بدون دیدار»، «لحظه‌هاي بی‌وقت»، «افشای بيداری»، «کنار جدایی» و «جداییِ گفتگو» عنوان مجموعه‌شعرهای پیشین مدل هستند که به چاپ رسیده‌اند. «حتّای مرگ» (هفتاد تفسیر از «هفتاد سنگ قبرِ»

«سمتِ حرف» با 156 صفحه به چاپ خواهد رسید.

کد خبر 2257173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha