۲۲ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۰۷

نوبخت عنوان کرد؛

بررسی مشکلات ساکنان همجوار نیروگاه اتمی بوشهر در شورای عالی امنیت ملی

بررسی مشکلات ساکنان همجوار نیروگاه اتمی بوشهر در شورای عالی امنیت ملی

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: مشکل ساکنان دو روستای همجوار نیروگاه اتمی بوشهر در شورای عالی امنیت ملی مطرح و تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با همراهی تعدادی از مسئولان استان بوشهر از نیروگاه اتمی بوشهر بازدید و از روند تولید برق هسته‌ای مطلع شد.

وی در نشستی با مسئولان استان در نیروگاه اتمی بوشهر، با بیان اینکه برای حل مشکلات ساکنین هلیله و بندرگاه که مجاور نیرو‌ها اتمی است، تعیین تکلیف می‌شود، اظهار کرد: مشکل ساکنین دو روستای همجوار نیروگاه اتمی بوشهر در شورای عالی امنیت ملی مطرح و تعیین تکلیف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعیین تکلیف ساکنین دو روستای هلیله و بندرگاه یک ضرورت است تصریح کرد: هر تصمیمی که اتخاذ شد از طریق نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی به اطلاع عموم رسانده می‌شود.

مردم هلیله و بندرگاه سالهاست که در حالت بلاتکلیفی قرار دارند

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز تصریح کرد: برای حل مشکلات ساکنین هلیله و بندرگاه که مجاور نیرو‌ها اتمی است با رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت‌و‌گوهایی انجام شده که برای این مهم ردیف اعتباری تخصیص یافته که لازم است مسئولان ذیربط برای عملیاتی شدن این اعتبار پیگیری لازم را به‌عمل آوردند.

عبدالکریم جمیری با تاکید بر توجه به مشکلات ساکنین این روستاها افزود: مردم روستاهای هلیله و بندرگاه سالهاست که در حالت بلاتکلیفی قرار دارند که لازم است تصمیمات لازم اتخاذ شود.

کد خبر 2268414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha