۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۳۵

اولین تصویر از تام هنکس در نقش یک فروشنده در عربستان

اولین تصویر از تام هنکس در نقش یک فروشنده در عربستان

در حالی اولین تصویر از تام هنکس در فیلم جدیدش منتشر شد که این فیلم امتیاز پخشش را برای اولین بار در جشنواره کن که از دیشب شروع به کار کرد، عرضه می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، تام هنکس پس از بازی در فیلم «نجات آقای بنکس» برای والت دیسنی اکنون بازی در فیلم «هولوگرامی برای پادشاه» را به اتمام برده است. حقوق پخش این فیلم که هنکس در آن در نقش یک فروشنده ظاهر شده، در شصت و هفتمین جشنواره فیلم کن عرضه خواهد شد.

تام هنکس در این فیلم که به کارگردانی تام تایکور ساخته شده یک فروشنده آمریکایی است که برای تجارت به عربستان سعودی سفر می کند.  

این فیلم که با اقتباس از کتاب دیو ایگرز ساخته شده داستان یک فروشنده تر و تمیز آمریکایی است که به عربستان سعودی سفر می کند تا بتواند در زمینه آی تی به عقد قرارداد بپردازد، اما با ماجراهای عجیبی در صحرای عربستان روبه رو می شود.

این درام کمدی را پلی تون با همکاری ایکس فیلم و پریمریدین تهیه کرده است.

این فیلم همکاری دوم تام هنکس با تایکور است و این دو پیش از این در «اطلس ابر» همکاری کرده بودند که فروشی بیش از 130 میلیون دلار را تجربه کرد. در این فیلم ساریتا چودری بازیگر مجموعه «سرزمین مادری»، عمر البیا بازیگر فیلم «هوش»، تریسی فیروی بازیگر«به حد کافی گفته شده»، دیوید منیکن بازیگر «سی دقیقه نیمه شب» و تام اسکریت بازیگر«تد» نیز نقش آفرینی کرده اند.

این فیلم اقتباسی از کتابی است که دو سال پیش توسط مک سوینی منتشر شد و به لیست نهایی جوایز کتاب ملی آمریکا هم راه یافت. داستان درباره مرد تاجری است که به دردسر افتاده و در آمریکا شکست خورده است. او به عنوان آخرین تلاشش برای نجات دادن املاکش، پرداختن هزینه درس خواندن دخترش در دانشگاه و انجام دادن کاری خاطره برانگیز به عربستان سعودی می رود.

تام هنکس سال پیش علاوه بر بازی در نقش«نجات آقای بنکس» در فیلم «کاپیتان فلیپس» به کارگردانی پل گرین گراس نیز بازی کرد و در برادوی نیز در نمایش «مرد خوش شانس» نورا افرون در نقش یک خبرنگار جنایی به روی صحنه رفت. 

کد خبر 2292242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha