۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۳۹

حجت الاسلام لطفی:

گروه داعش در چارچوب راهبردهای کشور آمریکا عمل می کند

گروه داعش در چارچوب راهبردهای کشور آمریکا عمل می کند

ایلام - خبرگزاری مهر: امام جمعه ایلام گفت: گروه داعش در چارچوب راهبردهای کشور آمریکا عمل می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نقی لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: گروهک فتنه‌گر و تفرقه‌انگیز موسوم به داعش در عراق پس از شکست از سوریه وارد این کشور شده که با درایت مرجعیت تشیع در عراق و وحدت شیعه و سنی در این کشور، بدون شک با شکست سنگین‌تری، نابود می‌شوند.

وی بیان داشت: هدف اصلی آمریکا و نظام های حامی تروریست در عراق تجزیه این کشور بوده و گروه داعش بازوی نظامی آمریکا و اروپا برای تقسیم عراق است ولی با پیروی مردم از مرجعیت، به حول قوه الهی این گروهک شوم تفرقه‌انگیز نابود شده و به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندند.

لطفی بیان داشت: این گروه جنایتکار در چارچوب راهبردهای رژیم آمریکا عمل می کند و این آمریکاییان هستند که اقدامهای وحشیانه داعش را مدیریت می کنند.

امام جمعه ایلام اظهار داشت: اقدامهای وحشیانه، تروریستی و جنایتکارانه گروه خبیث داعش علیه ملت مظلوم عراق با چراغ سبز رژیم آمریکا و در حالی انجام می شود که مجامع جهانی و به ظاهر حقوق بشری همیشه در قبال چنین حوادثی سیاستهای دوگانه اتخاذ می کنند و تاکنون حرکتی شایسته در این زمینه از خود نشان نداده اند.

وی یادآور شد: هوشمندی مراجع دینی به ویژه آیت الله سیستانی و اعلام برائت علمای اهل سنت از این گروه تروریستی موجب ناکامی دشمنان در تفرقه افکنی بین مذاهب شد.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و بزرگداشت یاد و خاطره آیت الله بهشتی و یاران با وفایش گفت: حوادثی همچون هفت تیر و شهادت مظلومانه شخصیت های دینی ، پایه های نظام اسلامی و اعتماد مردم به این نظام را محکم تر کرد .

حجت الاسلام لطف با اشاره به اینکه ایستادگی و پافشاری مردم و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، ضامن بقا و تداوم راه امام و شهیدان است، بیان داشت: قوه قضائیه باید در مبارزه با بدحجابی و جمع‌آوری قهوه‌خانه‌ها در ایلام با همکاری و همراهی مسئولان ذیربط جدی تر عمل کرده و با خاطیان برخورد جدی شود.

کد خبر 2320528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha