۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۲۹

فیلمبرداری داستان جديد رولینگ در خانه «هری پاتر»

فیلمبرداری داستان جديد رولینگ در خانه «هری پاتر»

استودیوی برادران وارنر فیلم «هيولاهاي خارق العاده و نحوه پيدا كردنشان» را در استودیوی لیوزدن در خارج از شهر لندن فیلمبرداری می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی برادران وارنر فیلم «هیولاهای خارق العاده و نحوه پیدا کردنشان» را که توسط جی‌کی رولینگ نویسنده مجموعه کتاب‌های «هری پاتر» نوشته شده است در استودیوی لیوزدن خود واقع در خارج از شهر لندن فیلمبرداری خواهد کرد.

ساجد جاوید وزیر فرهنگ بریتانیا در یکی از سخنرانی‌هایش این خبر را اعلام کرد. استودیوی برادران وارنر تمامی فیلم‌های «هری پاتر» را در همین استودیو فیلمبرداری کرده و چند سال پیش آن را خریداری کرده است.

ساخت فیلم «هیولاهای خارق العاده» در ماه سپتامبر گذشته برای اولین بار رسما اعلام شده بود. این فیلم با اقتباس از کتابی که رولینگ در کنار مجموعه کتاب‌های «هری پاتر» نوشته بود ساخته خواهد شد و داستانش درباره نیوت اسکاماندر کاوشگر و ماجراجویی‌های او خواهد بود. به شخصیت اسکاماندر در کتاب‌های «هری پاتر» هم اشاره شده است؛ او در این کتاب‌ها به عنوان نویسنده یکی از کتاب‌های درسی جادوگران که در مدرسه هاگوارتز مورد مطالعه قرار می‌گیرد معرفی شده بود.

هنوز جزییات دقیق داستان مشخص نشده‌، اما داستان در دهه 1920 نیویورک اتفاق می‌‌افتد و جادوگران بریتانیایی و آمریکایی در آن حضور خواهند داشت. انتظار می‌رود این داستان نیز تبدیل به یک مجموعه سه قسمتی شود که قسمت اول آن ماه نوامبر 2016 اکران خواهد شد. رولینگ اولین تجربه فیلمنامه‌نویسی خود را در این فیلم خواهد داشت. هنوز کارگردان و بازیگران این فیلم مشخص نشده‌اند.

کمپانی برادران وارنر اعلام کرده که قصد گسترش ساختمان استودیوی لیوزدن را دارد و می‌خواهد سه استيج فيلمبرداري جدید و مدرن دیگر و همچنین یک فضای 100 هزار متر مربعی به آن اضافه کند.

کد خبر 2325422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha