۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۳:۳۵

بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

اسکار: چیزی برای گفتن ندارم/ تلاش‌مان را کردیم اما روز ما نبود

اسکار: چیزی برای گفتن ندارم/ تلاش‌مان را کردیم اما روز ما نبود

هافبک تکنیکی تیم ملی فوتبال برزیل بعد از شکست این تیم در دیدار رده بندی گفت: تمام تلاش مان را کردیم و موقعیت های زیادی هم ایجاد کردیم اما امروز روز ما نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسکار هافبک جوان تیم ملی فوتبال برزیل بعد از شکست 3 بر صفر این تیم در دیدار رده بندی مقابل هلند ضمن بیان مطلب فوق افزود: حس فوق العاده بدی دارم. شکست در خانه و هو شدن توسط هواداران بدترین تجربه ممکن برای یک فوتبالیست است. چیزی برای گفتن ندارم.

اسکار در حالی که به سختی سخن می گفت افزود: شکست بدی مقابل آلمان در نیمه نهایی داشتیم و کسی انتظار چنین نتیجه ای را از ما نداشت. اما در این بازی مقابل هلند تمام تلاش مان را کردیم، دقیقه 3 بازی دروازه مان باز شد و همه چیز خراب شد. موقعیت های زیادی روی دروازه هلند ایجاد کردیم اما نتوانستیم دروازه شان را باز کنیم. ما تمام تلاش مان را کردیم اما امروز روز ما نبود. امیدوارم شرایط در آینده برای تیم ملی فوتبال برزیل بهتر شود.

دیدار رده بندی جام جهانی بین دو تیم هلند و برزیل بامداد یکشنبه در ورزشگاه ناسیونال شهر برازیلیا با پیروزی 3 بر صفر هلند به پایان رسید تا این تیم اروپایی عنوان سوم جام جهانی را کسب کند و تیم میزبان چهارم شود.

کد خبر 2330296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha