۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۸

در بیانیه ای اعلام شد:

لحظه شناسی و زمان شناسی مهمترین ویژگی های شورای هماهنگی تبلیغات/ تبلیغات انقلابی با تشکیل شورا منسجم شد

لحظه شناسی و زمان شناسی مهمترین ویژگی های شورای هماهنگی تبلیغات/ تبلیغات انقلابی با تشکیل شورا منسجم شد

کرج – خبرگزاری مهر: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در بیانیه ای اعلام کرد: نقش شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با تأكيدات امام راحل بر نقش خطير شورا و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامي نسبت به زمان شناسي ، لحظه شناسي و بجا آوردن حق عمل و اقدام اثابت می شود.

به گزارش خبرگزای مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز به مناسبت 12 مرداد ماه سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: پس از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و استقرار جمهوري اسلامي ايران در سال 57، موضوع مشاركت مردم در عرصه‌هاي مختلف به عنوان نماد و تبلور عيني جمهوريت مورد توجه ويژه حضرت امام خميني(ره) و ساير مسئولان كشور قرار گرفت.    

در ادامه این بیانیه آمده است: نهادهاي انقلابي در تلاش بودند تا به هر نحوی با فداكاری انقلاب اسلامي را حفظ نمايند و اين تلاش در تمامي امور بويژه امور تبليغي از جمله چاپ عكس، پوستر و كتاب گرفته تا برگزاري راهپيمايي و مراسم و صدور اعلاميه و بيانيه مشاهده مي شد، تعدد دستگاهها و مراكز تبليغي و تنوع نقش هريك در مواجهه با چالشها و رخدادهاي پيش‌روي انقلابي نوپا، لزوم ايجاد هماهنگي و حفظ انسجام منطقي بين اين دستگاها را بيش از پيش بر همگان روشن مي‌ساخت تا اينكه با تدبير حكيمانه و به موقع امام خميني(ره) در 12 مرداد 1359 نهادي با عنوان شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي تشكيل شد.

برگزاري و بزرگداشت مراسم و مناسبتهايي همچون سالروز حاكميت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ( 12 فروردين ) ، هفته زن و روز مادر، سالگرد ارتحال ملكوتي امام (ره)، سالروز قيام 15 خرداد، روز ملي مبارزه با استكبار جهاني ( 13 ابان )، روز جهاني قدس، بسيج آحاد مردم در برابر توطئه دشمنان در 23 تير 78، سالروز حماسه مردمي 9 دي، ايام ا... دهه مبارك فجر و سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، اعياد و سوگواريها و ... حكايت از اهميت و نقش اين نهاد مقدس در عرصه تبليغات اسلامي و انقلابي دارد.

این نهاد ضمن حركت در مسير ارزش هاي والاي اسلامي و انقلابي و اطلاعت از فرامين رهبر معظم انقلاب ، علاوه بر ساماندهي برنامه های یاد شده، با همراهي امت آگاه و بصير، تبليغات منفي و مخرب دشمنان نظام را خنثي و با خلق حماسه های جاويدان در صحنه های سياسی و اجتماعی ايران ، كارنامه درخشان و ارزشمندي را از خود به جاي گذارده است .حركت رو به رشد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از زمان تولد تا كنون، به عنوان مجموعه اي پيشتاز در عرصه تبليغات اسلامي و انقلابي ، ضمن گسترش ارزشهاي ناب اسلامي، فرهنگ جمهوري اسلامي را به منطقه و جهان صادر نموده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اين برهه خطير و سرنوشت ساز توانسته است با تدوين برنامه هاي متنوع و جامع ، اهداف متعالي نهضت انقلاب اسلامي را در گوشه گوشه ايران اسلامي جاري نمايد به طوري كه موج بيداري و اسلام خواهي نيز از اين انديشه نشأت و تأثير پذيرفته است .

در پایان این بیانیه آمده است: نقش شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با تأكيدات امام راحل بر نقش خطير شورا و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامي نسبت به زمان شناسي ، لحظه شناسي و بجا آوردن حق عمل و اقدام اثابت می شود.

کد خبر 2342092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha